کد خبر: ۱۴۲۲۷۹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
0
پول‌نیوز - دبیر اجرایی انجمن مجتمع های تجاری چند منظوره کشور با اعلام این خبر که 16 میلیون متر مربع فضای تجاری چند منظوره در سراسر کشور در حال احداث است، گفت : 370 پروانه ساخت مجتمع های تجاری چند منظوره طی دو سال گذشته صادر شده که طبق محاسبات انجام شده در سال آینده در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

همایون سام گفت: مراکز تجاری چند منظوره بخش مهمی است که در تکمیل چرخه اقتصاد شهرها و کشور از اهمیت بالایی برخوردار است که متاسفانه در مقایسه با کشور های منطقه، بیشتر سازه های تجاری چند منظوره ایران ، بدون توجه به رعایت استاندارد ها و قوانین جهانی، تنها با افزایش تعداد فعالان، بنگاه ها و بدون بروز رسانی انجام می گیرد.

دبیر اجرایی انجمن مجتمع های تجاری چند منظوره کشور ادامه داد: بروز رسانی و همگام سازی مراکز و سازه های تجاری چند منظوره نقش موثری در توسعه پایدار ، اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبر مبنی بر تحقق تولید ملی و جذب گردشگران و سرمایه گذاران خارجی دارد.

همایون سام عنوان کرد:  مراکز تجاری چند منظوره جهان خصوصا کشور های منطقه، با استقرار قوانین بین المللی ICSC  که از طریق انجمن های تخصصی انجام می شود از جمله استانداردهای درجه بندی، بسته بندی، نگهداری، حمل و نقل، عمده فروشی و خرده فروشی، ارتباط با مشتری، اصول و فنون مذاکره، فن بیان، زیان بدن، ارتباطات حرفه ای، آموزش فروشندگان، مدیریت دانش و بهره گیری از  فناوری اطلاعات توانسته اند سهم بیشتری از بازار کسب کنند و باعث افزایش چشمگیر گردشگران و سرمایه گذاران شوند.

وی خاطر نشان کرد: لازم است قوانین ICSC  در مراکز تجاری چند منظوره کشور استقرار یابد تا با افزایش سهم بازار رقابتی منطقه ، شاهد ورود گردشگر، سرمایه گذار خارجی، ارتقاd سطح کیفی شهر ها و تکریم و افزایش تولید ملی باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: