کد خبر: ۱۴۲۴۴۰
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
0
نوبخت: در سال 1394 اگر همگرایی کافی و وافی بین سیاست‌های دولت و دستگاهها و نهادهایی که این سیاست‌ها را اجرا می‌کنند وجود داشته باشد می‌توانیم به سیاست‌های مورد توجه هیأت وزیران و رئیس جمهور و انتظارات مردم دست پیدا کنیم.
سخنگوی دولت عملکرد بانک مسکن را امید بخش خواندپول‌نیوز- دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از عملکرد مدیران و کارکنان بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعه‌ای در بخش مسکن قدردانی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان این مطلب و با ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن در اجرای سیاست‌های دولت گفت: درسال 1394 اگر همگرایی کافی و وافی بین سیاست‌های دولت و دستگاهها و نهادهایی که این سیاست‌ها را اجرا می‌کنند وجود داشته باشد می‌توانیم به سیاست‌های مورد توجه هیأت وزیران و رئیس جمهور و انتظارات مردم دست پیدا کنیم.

دکتر نوبخت با اشاره به اینکه سیاست دولت در اقتصاد شتاب بخشیدن به خروج از رکود است افزود: خروج از رکود همیشه با سیاست‌های انبساطی اعم از سیاست‌های انبساط پولی و مالی همراه است اما ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که برای شرایط تورمی عمدتاً از سیاست‌های انقباضی برخوردار باشیم.

وی یادآور شد: بخش‌هایی که نیازمند انبساط و انقباض پولی و مالی هستند در سیاست‌های دولت تعیین شده است.

دکتر نوبخت با اشاره به اینکه دولت مصمم است در سال 1394 به تولید مسکن توجه کند گفت: برنامه دولت در سال جاری ساخت یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی است.
وی سیاست‌گذاری بانک مسکن در سال 1394را مطلوب و در راستای سیاست‌های دولت عنوان کرد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه داشتن سیاست‌های خوب شرط لازم بوده ولی کافی نیست تصریح کرد: کفایت این است که همگرایی در اجرای این سیاست‌ها داشته باشیم و کارکنان کارآزموده بانک مسکن می‌توانند این سیاست‌ها را محقق کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: