May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۵۶۲
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
۱
نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر، نوشت افزار و بازی و اسباب بازی (بخش پیوست فرهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) آغاز به کار کرد.
پول‌نیوز- نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر، نوشت افزار و بازی و  اسباب بازی (بخش پیوست فرهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) با حضور مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای نظارت بر اسباب بازی کشور  و برخی دیگر از مقامات، در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح شد.

این نمایشگاه در دو بخش اصلی (بازی و اسباب بازی) و (لوازم التحریر و تجهیزات کمک آموزشی و کتابخانه ای) و با حضور نهادها، سازمان ها و مراکز فرهنگی و اجتماعی، شرکت‌ها و تولیدکنندگان و مراکز علمی و آموزشی برپا و همه کالاها و محصولات که در آن عرضه شده است، با تخفیف بین ۱۰ تا ۳۰ درصد به فروش می رسد.

یک بخش از این نمایشگاه اختصاص با بازی و اسباب بازی دارد که در آن انواع اسباب بازی‌های فکری، آموزشی، توپی، وسایل بازی همانند اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی‌های برقی شامل ماشین برقی، رادیو کنترلی، رالی اسپرت، ربات‌ها، انواع پازل‌ها ولگوها، انواع عروسک ها، اسباب بازی‌های پلاستیکی رنگ شناسی و شخصیت پردازی کودک قرار دارد.

بخش دوم نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی نیز  اختصاص به لوازم التحریر، تجهیزات کمک آموزشی و تجهیزات کتابخانه ای دارد که در این بخش هم انواع لوازم التحریر شامل کتاب های آموزشی، علمی، دفتر، دفترچه، دفترچه یاداشت، مداد، مداد رنگی، خودکار و انواع نوشت افزار، تجهیزات کتابخانه ها، فایل‌ها، قفسه ها و دیگر تجهیزات این حوزه عرضه شده است.

معرفی تجهیزات و اقلام نوین آموزشی و کمک آموزشی، آشنابی با اسباب بازی‌های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان و آشنایی تولیدکنندگان با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولید کنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های این حوزه، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حضور شبکه تلویزیونی پویا و پوشش تصویری این نمایشگاه، برپایی وسایل بازی و سرگرمی در محوطه نمایشگاه و ایجاد محیط استراحت برای خانواده ها، بخش های از امکانات و برنامه های رفاهی نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی است.

نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی از امروز تا ۲۶ اردیبهشت به مدت ۱۰روز در محل مصلای جنوبی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
13:52 - 1395/10/15
با سلام و خسته نباشید، احتراما" در رابطه با نمایشگاهها، مخصوصا" نمایشگاههای وطنی، همچون نمایشگاه بازی و اسباب بازی که از مورخه 27 دی الی 1 بهمن سال 95 در سالن حجاب ، خیابان حجاب تهران، بناست که برگزار گردد، ذکر این نکته ضروری است که اطلاع رسانی صدا و سیما و همچنین جراید و مطبوعات و تبلیغات معابر شهری(پلاکارد)در این زمینه بسیار ضعیف است، البته درست است که این کار هزینه زیادی دارد ، اما من مطمئنم با استقبال چند برابری مردم این هزینه به نوعی جبران میگردد، اینجانب درمورد نمایشگاه فوق به خیلیها اطلاع رسانی کرده ام ، و اکثریت آنها از زمان و مکان این نمایشگاه وطنی بیخبر بوده و بیشترشان ابراز علاقمندی برای شرکت در این نمایشگاه را کرده اند، لطفا اطلاع رسانی قویتر اعمال گردد..با تشکر
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: