کد خبر: ۱۴۲۵۷۲
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
0
واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ۵ اجرای صحنه‌ای موسیقی در شهرستان‌ها را صادرکرد.
پول‌نیوز- مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی پاپ «شوک» به سرپرستی و خوانندگی فرزاد فرزین صادر شد. این اجرا در روز 20 اردیبهشت ماه در دو سانس،  درسالن اریکه آریایی آمل، با اجرای 19 قطعه برگزار می‌شود. «همیشگی»، «هموطن»، «سوپراستار» و «تونزدیکی» از جمله قطعه‌هایی هستند که فرزین در این کنسرت می‌خواند.

همچنین گروه موسیقی پاپ «سامان جلیلی» به سرپرستی محمد قیامتی و خوانندگی سامان جلیلی، مجوزاجرای صحنه‌ای خود را برای روز 25 اردیبهشت دریافت کرد. این کنسرت در دو سانس 18و 21در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.

همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه «سامان جلیلی» روز 31 اردیبهشت در سالن زحمتکشان شهرستان جیرفت نیز صادر شد. این گروه با اجرای 13قطعه برای علاقه‌مندان به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی «محمد علیزاده» به سرپرستی و خوانندگی محمد علیزاده مجوز اجرای صحنه‌ای برای روزهای 25و26 اردیبهشت، درسالن سینما سپهری ساری را دریافت کرد. این کنسرت در دو سانس 18 و  21 برگزار می‌شود.

دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی محلی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری وخوانندگی سیدبهزادو سید فرزاد مرادی، درروزهای 9و 10 خرداد ماه، دردو سانس، درتالارسبزشیراز، با اجرای 5 قطعه صادرکرد.

مجوز امتیازاجرای صحنه‌ای گروه شوک برای شرکت فرهنگی هنری آوای مها، گروه موسیقی سامان جلیلی، برای شرکت فرهنگی هنری هنرمندان خاک جنوب و گروه موسیقی رستاک برای شرکت فرهنگی هنری رهاورد پارسیان صادرشده است.
برچسب ها: کنسرت ، مجوز ، موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: