May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۷۳۳
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
0
اسلامی بیدگلی گفت: هدف دولت از نوسازی بافت‌های فرسوده ایجاد فرآیند بازآفرینی شهری و توجه به توسعه‌ محله‌ها و خدمات شهری در آنها است.
توسعه محله‌ها از اولویت‌های بهسازی بافت‌های فرسوده استپول‌نیوزاسلامی بیدگلی عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در گفتگویی با بیان اینکه رعایت اصول هویت بخشی و هویت‌سازی در نوسازی بافت‌های فرسوده اثرگذار است گفت: در تلاش هستیم که از الگوهای ایرانی اسلامی در نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف دولت از نوسازی بافت‌های فرسوده ایجاد فرآیند بازآفرینی شهری و توجه به توسعه‌ محله‌ها و خدمات شهری در آنها است.

عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد: افزایش جمعیت‌پذیری به میزان 4.5 برابر و توسعه فضاها و معابر خدمات شهری از دیگر وظایف ما در نوسازی بافت‌های فرسوده است.

اسلامی بیدگلی با بیان اینکه تلاش برای توسعه محله ‌محور از جمله برنامه‌های ما به شمار می‌رود افزود: در حال حاضر به صورت پایلوت در شهرهای همدان و کاشان با همکاری شهرداری‌ها اقدامات توسعه محله محور را با وجود مشکلات مالی فراوان انجام داده‌ایم.

وی توضیح داد: ارتقای کیفیت زندگی در پروژه‌های نوسازی از اولویت‌های برنامه‌های ما برای اعطای تسهیلات است بنابراین پروژه‌هایی که کیفیت را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند زودتر تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

اسلامی بیدگلی خاطرنشان کرد: ایجاد صندوق برای توسعه و ارائه تسهیلات و همچنین ارائه اوراق مشارکت برای تسهیلات از جمله  برنامه‌های شرکت عمران و بهسازی به شمار می‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: