کد خبر: ۱۴۲۸۲۰
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
0
مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم تودیع و معارفه رؤسای ادارات کل امور شعب، پشتیبانی و سازمان و بهبود روشها بر سلامت اداری، شفاف‌سازی عملکرد و سودآوری بیشتر تأکید کرد.
تأکید مدیرعامل پست بانک بر سلامت‌ اداری و شفاف‌سازی عملکردپول‌نیوز- در این مراسم که با حضور علی‌ نعمتی عضو هیأت مدیره، مدیران امور و رؤسا، معاونین و برخی از کارشناسان ادارات کل مذکور برگزار شد حسن‌زاده ضمن تقدیر از مدیران پیشین و تبریک به مدیران جدید گفت: گسترش همدلی و هم‌‌زبانی در روابط‌ کاری کارکنان جهت تحقق اهداف و برنامه‌های بانک ضروری است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی با تأکید بر لزوم همکاری صمیمانه و احترام‌آمیز بین مدیران و کارکنان تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده لازم است سه موضوع مهم؛ تجمیع ساختمان‌های ستادی، یکپارچه‌شدن نرم‌افزار‌ها و شفاف سازی شخصیت حقوقی بانک به صورت جدی پیگیری شود.

حسن‌زاده درپایان بر هم‌دلی، صبر و حوصله در انجام امور و داشتن تعهدات اخلاقی همگانی تأکید کرد.

علی نعمتی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم با تبریک به مدیران جدید و تقدیر از تلاش‌های مدیران پیشین بر تحقق اهداف و برنامه‌های بانک همراه با سرعت عمل، نتیجه‌گرائی و جدیت در تحقق EPS بانک تأکید کرد.

وی با اشاره به لزوم بازنگری در دستورالعمل‌ها، شفافیت در امور و برنامه‌محوری گفت: همه فعالیت‌ها در سال 94 براساس برنامه‌ انجام می‌شود و ارزیابی‌ها نیز بر همین منوال خواهد بود.
نعمتی تغییرات و جابجائی‌ها را تلاش برای رسیدن به نتایج بهتر دانست و اظهارداشت: با توجه به شعار تعیین شده برای تحول و شکوفائی بانک همه مدیران و کارکنان باید تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.

تأکید مدیرعامل پست بانک بر سلامت‌ اداری و شفاف‌سازی عملکرد

مجتبی باقری رئیس پیشین اداره‌‌کل سازمان و بهبود روش‌ها ضمن تقدیر از مدیران بانک و کارکنان این اداره‌کل، جابجائی‌ها را برای پویائی سازمان بسیار مؤثر دانست و ارتقاء جایگاه‌ واحدها، ساماندهی بخشنامه‌ها و کمیته‌ها و پیش‌نویس دستورالعمل ساماندهی شعب را از مهمترین اقدامات در طی دوران مسئولیت خود برشمرد.

محمود سعادت‌فر سرپرست اداره‌‌کل سازمان و بهبود روشها هم با تقدیر از حسن اعتماد مسئولان بانک به وی و فراهم نمودن زمینه همکاری مجدد گفت: این اداره ‌کل در تعامل تنگاتنگ با سایر ادارات، مسائل و مشکلات را پیگیری و راه‌حل‌های مناسب را پیدا می‌کند چرا که یک اداره به تنهائی نمی‌تواند مشکلات را شناسائی و حل کند.

وی ابراز امیدواری کرد با همدلی درهمه سطوح بانک بتوانیم به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند به آنچه که در چارچوب اهداف بانک است عمل کنیم.

محمد رحمانی رئیس پیشین اداره‌کل امور شعب و مناطق نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌شده پرداخت و گفت: همه ما نیروی پست بانک ایران هستیم و سعی و تلاش‌مان حفظ آبرو و تحقق برنامه‌های آن است.

محمدرضا حسنلو ‌سرپرست اداره‌کل ‌امور شعب و مناطق هم به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و شعب را آئینه تمام‌نمای بانک دانست و بر تقویت آن به عنوان اولویت کاری خود تأکید کرد و دفاترخدمات بانکی را مزیت اصلی پست بانک ایران برشمرد.

تأکید مدیرعامل پست بانک بر سلامت‌ اداری و شفاف‌سازی عملکرد

گفتنی است: درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های مجتبی باقری با اهداء لوح تجلیل و محمود سعادتفر به سمت سرپرست اداره‌‌کل سازمان و بهبود روش‌ها، محمدرضا حسنلو به سمت سرپرست اداره‌کل امور شعب و مناطق و محمدرحمانی به سمت معاون اداره‌کل امور شعب و مناطق معرفی و احکام انتصاب خود را مهندس حسن زاده دریافت کردند.

شایان ذکر است: سعادت‌فر به‌عنوان کارشناس ادارات کل امورمالی و سرمایه‌گذاری، معاون اداره‌کل سرمایه‌گذاری و رئیس اداره‌کل تشکیلات و روشها این بانک مشغول به خدمت بوده و پیش از این نیز رئیس اداره‌کل تشکیلات و روشها، مدیرامور توسعه سرمایه‌انسانی، مدیر امور سازمان‌ و بهبود روشها و مدیرامور توسعه فرآیندها و سازمان بانک گردشگری بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: