May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۸۳۱
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
۱
پول‌نیوز - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از آمادگی این صندوق برای حمایت مالی از تحصیلکردگان رشته‌های طراحی پوشاک خبر داد و گفت: تولیدات خانگی و صنایع خرد در اولویت حمایت صندوق قرار می‌گیرند.

اصغر نورالله‌زاده اظهار کرد: از تحصیلکردگان و متخصصان رشته‌های طراحی پوشاک که دوره‌های خود را در کشورهایی همچون ایتالیا و ترکیه گذارنده‌اند به شرط اثبات قابلیت‌ها و مهارت‌هایشان حمایت مالی می‌کنیم.

وی رونق تولید را مهم‌ترین هدف توسعه کسب و کارهای خرد دانست و تاکید کرد: با ایجاد و گسترش کسب و کارهای خرد می‌توان شرکت‌های دارای برند معتبر داخلی را با حمایت کارآفرینان راه‌اندازی کرد.

نورالله‌زاده حمایت از بنگاه‌ها و صنایع خرد را از جمله برنامه‌های صندوق ذکر کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید در صدد تحقق شعار هر خانه یک کارخانه و هر روستا یک محصول است و در این راستا حمایت از تولیدات خانگی و خرد و کارگاه‌های کوچک را در دستور کار قرار داده است.

وی از شناسایی 9 رشته فعالیت خبر داد و گفت که تمام طرح‌های صندوق در قالب این 9 رشته دنبال و اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، جواهرسازی، تولید پوشاک، تولید کیف و کفش و چرم،‌ فرش و محصولات کشاورزی را از جمله رشته‌های مذکور نام برد و افزود: حمایت مالی از این رشته‌ها در قالب ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت خواهد بود.

به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، پایداری مهم‌ترین ویژگی این‌گونه کسب و کارهاست چرا که به شکل زنجیره‌ای به هم پیوسته در کنار هم قرار می‌گیرند به نحوی که با خروج یک تولیدکننده از سیستم، لطمه‌ای به فرایند کار وارد نمی‌شود و تولیدکننده دیگر جایگزین می‌شود. علاوه بر آن محدودیتی در کار تولید وجود ندارد و با توجه به کشش بازار و تقاضا می‌توان تولیدکننده‌ها را افزایش داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
12:31 - 1394/02/21
جهت تولید پوشاک خوب و مرغوب به پارچه خوب احتیاج است . تابتوان با کشورهای دیگر رقابت کرد . برای خرید پارچه خوب به دلار ارزان احتیاج است . یا به نساجی عالی که مواد اولیه را با دلار ارزان وارد کند. تا هم در داخل توان فروش باشد و با کشورهای خارج رقابت نمود.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: