May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۸۳۹
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
0
پول‌نیوز- دانش‌آموز کینه‌جو در اقدامی هولناک هم‌مدرسه‌ای‌هایش را در سراوان به رگبار بست و صحنه خونینی را رقم زد. در این حادثه، دو دانش‌آموز زخمی شدند و پلیس خیلی زود طراح حمله مسلحانه و همدستش را به دام انداخت.

فرمانده پلیس سراوان در این‌باره گفت: عاملان تیراندازی روز شنبه به دانش‌آموزان «دبیرستان پسرانه دانشگاه» در سراوان دستگیر شدند.

سرهنگ محسن داوودی افزود: یکی از دانش‌آموزان این مدرسه که در حادثه تیراندازی از ناحیه پا زخمی شده است، چند روز پیش با دانش‌آموز دیگری در خارج از مدرسه درگیر و توسط وی تهدید شده بود.

وی ادامه داد: این دانش‌آموز صبح شنبه هنگام خروج از مدرسه با همکلاسی‌هایش، هدف تیراندازی دو ناشناس قرار گرفت و در واقع هم‌مدرسه‌ای‌اش خواسته بود از او انتقام بگیرد.

فرمانده انتظامی سراوان اظهار کرد: بر اثر این تیراندازی، پسر دانش‌آموز از ناحیه پا و دانش آموز دیگر از ناحیه شکم زخمی شدند که دومین دانش‌آموز به‌علت شدت جراحات به زاهدان منتقل شده و اکنون در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان امام علی (ع) این شهر بستری است.

سرهنگ داوودی با اشاره به شناسایی عاملان این حادثه گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد که دو تیر‌انداز ناشناس همان کسانی هستند که چند روز پیش با دانش‌آموز پسر درگیر شدند و وی را تهدید کردند. همین کافی بود تا هر دو تیرانداز دستگیر شوند و پرده از این انتقامجویی مسلحانه بردارند.

منبع: روزنامه ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: