May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۰۳۰
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
0
مرد جوانی كه به خاطر برادرش دست به جنایت زده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.
محاكمه مردی كه به خاطر برادرش آدم كشتپول‌نیوز - 29 فروردین سال 93 ماموران پلیس نسیم شهر در جریان وقوع یك جنایت قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تجسس در این رابطه پرداختند. پس از حضور ماموران مشخص شد كه پسر 17 ساله ای پس از درگیری با مردی با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بلافاصله قاتل دستگیر شد و تحت بازجویی های قضایی و پلیسی قرار گرفت. وی با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: ما همسایه عموی مقتول هستیم. چند وقت پیش برادرم با مقتول سر موضوعی درگیر شدند و ماجرای درگیری آنها به كلانتری كشیده شد. بعد از برادرم دستگیر شد و من هم به سراغ مقتول رفتم تا رضایت دهد.

او هم قبول كرد تا در ازای دریافت 500 هزار تومان رضایت بدهد. او رضایت داد و برادرم آزاد شد. بعد از آن مقتول به سراغ من آمد تا پولش را بگیرد. او سر این موضوع با من درگیر شد و در نهایت من هم با چاقو او را كشتم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز متهم در این شعبه محاكمه شد. در این جلسه پس از قرائت كیفرخواست از سوی نماینده دادستان، اولیای دم تقاضای قصاص كردند. متهم نیز در دادگاه اظهارات قبلی خود را تكرار و به جرم خود اعتراف كرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم خود را در این خصوص صادر كنند.

برچسب ها: محاکمه ، دادگاه ، کیفر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: