May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۲۱۷
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
0
مراسم توديع سيد كمال سيدعلي و معارفه سيد محسن هاشمي با حضور اعضاء هيات مديره و مديران ارشد بانك ايران زمين در تاريخ 22 ارديبهشت ماه در محل ساختمان مركزي برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه مديرعامل بانك ايران زمين برگزار شدپول‌نیوز- در ابتداي مراسم دكتر محمدرضا اميرحسنخاني رئيس هيات مديره اظهار داشت امروز جمع شده ايم از برادر عزيز جناب آقاي سيدعلي به مناسبت ايامي كه به عنوان مديرعامل در خدمت بانك ايران زمين بودند تقدير و تشكر نماييم و ايشان اضافه نمودند پذيرش مسئوليت در حوزه بانك و بيمه در كشور كار بسيار سنگين و طاقت فرسايي است و آقاي سيدعلي اين مسئوليت را در مقطعي قبول و در مدت حضور خود در اين سمت كارهاي مثبتي در راستاي اهداف بانك به انجام رساندند و از اين به بعد نيز از تجربيات و نظرات ايشان در  هيات مديره بانك استفاده خواهيم كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رئيس هيات مديره بانك ايران زمين با معرفي سيد محسن هاشمي به عنوان مديرعامل جديد بانك، به سوابق آقاي هاشمي اشاره كه در بانك هاي صادرات و ايران زمين به عنوان عضو هيات مديره و امروز هم به عنوان مديرعامل بانك بخدمت مشغول خواهند شد و اميدواريم كه شاهد خدمات موثر وي براي ارتقاء بانك ايران زمين باشيم.

وي با اشاره به اهداف بانك ايران زمين در سال ۱۳۹۴ تاكيد نمود يقيناً مديرعامل در دستيابي به اهداف تعيين شده نيازمند همياري هيات مديره، مديران و كاركنان است تا شاهد شكوفايي بانك در عرصه اقتصادي كشور باشيم و بتوانيم شعار سال جاري بانك ((بهار ايران زمين در راه است)) را محقق نماييم.

سيدكمال سيد علي مديرعامل پيشين بانك ايران زمين نيز در سخنان كوتاهي اظهار داشت، امروز شرايط ما نسبت به سال گذشته بهتر است، بدهي ما به بانك مركزي تسويه و محدوديت ها لغو شده است.

ايشان با اشاره به سابقه آقاي سيد محسن هاشمي مديرعامل جديد اظهار داشت، ايشان از مديران با سابقه بانكي هستند كه به حوزه مسائل بانكي اشراف كامل داشته داراي صفات برجسته اخلاقي هستند و اميدوارم در عرصه خدمت جديد موفق و مويد باشند.

سيدعلي در ادامه از هيات مديره بانك و تمامي همكاران و دوستان تقدير و تشكر نمود.

در ادامه سيد محسن هاشمي مديرعامل جديد بانك ايران زمين با بيان اينكه به بانك مركزي تعهدي داده ايم كه بايد به آن عمل كنيم بيان داشت ما يك موسسه خصوصي محسوب مي شويم كه بنا بر اهداف اوليه تشكيل خود بايد با رعايت ضوابط و سياستهاي ابلاغ شده بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، به دنبال كسب سهم خود از بازار، سود متعارف و مشروع از فعاليت هاي خود  باشيم تا بتوانيم به تعهدات خود در قبال سهامداران، سپرده گذاران و همكاران عمل نماييم.

وي تاكيد كرد كارهاي زير بنايي انجام شده و هر شعبه بايد به سهم ترسيم شده خود برسد كه اين مهم با همكاري پرسنل و مديران در تمامي حوزه ها ميسر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: