May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۳۴۶
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
۲
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: یارانه برخی افرادی که درآمد کمتری دارند قطع شده است، سوال ما اینست علت اینگونه برخورد و حذف یارانه افراد چه بوده است؟
چرا یارانه اقشار کم‌درآمد قطع شده است؟پول‌نیوز- سیدسعید زمانیان دهکردی در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری، اظهار کرد: چند شب قبل که یارانه‌ها به حساب خانوارها واریز شد متأسفانه یارانه کسانی که درآمد چندانی ندارند به حسابشان پرداخت نشد.

وی افزود: نمی‌دانم نوع برخورد و حذف یارانه چگونه توسط دولت صورت گرفته است که یک سری افرادی که کارگر بوده و نیازمند هستند یارانه‌شان قطع شده است.

بر اساس این گزارش حجت الإسلام والمسلمین ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: امیدواریم دولت این تذکر را مورد توجه قرار دهد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ر ض
Iran, Islamic Republic of
23:44 - 1394/02/27
شاید میخواهند اون حقوق یکصد میلیونی مدیران شرکت نفتی که در سایتها انتشار یافته را جبرآن کنند چون افراد کم درآمد معمولأکمتر از اینترنت استفاده میکنند یا بلد نیستند تابیایند پیگیری کنند چند ماهی طول میکشد فکر انتخابات بعدی هم باشید خود دو سه روز تأخیر کلی سودبانکی داشت حالا چه رسد به قطع ان
عباس
Iran, Islamic Republic of
16:26 - 1394/11/27
در جامعه ای که دولت فقط به فکر جیب خودش هست. و حقوق انسانهای ارزشی برایش ندارد بیشتر از این انتظار نمی رود. میلیاردر ها یارانه میگیرند و کارگرها و معلمها و ارتشی هایبد بخت یارانه شان قطع میشه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: