May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۳۵۳
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
0
پول‌نیوز - وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه صعنت حمل ونقل ریلی کشور تا سال 1404 نیاز به 25 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید دارد، گفت: اگر توسعه حمل ونقل ریلی کشور با برنامه ریزی ادامه یابد، درحوزه های مختلف زیرساخت، روساخت و خرید تجهیرات مورد نیاز سالانه باید بیش از3 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنیم.

عباس آخوندی روز یکشنبه در سومین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع وتجهیزات وابسته، با بیان اینکه این مقدار سرمایه گذاری برای جمهوری اسلامی ایران در این حوزه عملی است، افزود: در صنعت حمل ونقل ریلی باید به یکپارچگی حمل ونقل نیز توجه جدی شود تا فردی از مبدا تا مقصد بتواند با قطار جابه جا شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: هنوز شاید دچار انقطاع در شبکه ریلی و بندری هستیم زیرا باری که با ریل از بندر خارج می شود پس از مدتی بعلت عدم تکمیل شکبه ریلی ادامه مسیر قطع می شود و کالا باید با وسیله دیگری به مقصد حمل شود.

وزیرراه و شهرسازی که درباره کاستی های موجود در شبکه ریلی سخن می گفت، اظهار داشت: شهر بزرگ تهران که چندین برابر شده هنوز یک ایستگاه راه آهن 70 ساله دارد که هنوز نتوانسته ایم آن را به شبکه حمل ونقل زیرزمینی مترو متصل کنیم.

برچسب ها: حمل‌ونقل ریلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: