May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۴۶۸
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
0
زارعی افزود: صنایع كوچك نیاز به حمایت دارند و با به وجودآمدن این معاونت زمینه حمایت از صنایع مزبور فراهم شده است .
تقدیر نمایندگان از ایجاد معاونت صنایع کوچک و متوسط در بانک صنعت و معدنپول‌نیوز- زارعی، عضو كمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: بانك صنعت و معدن با ایجاد معاونت صنایع كوچك و متوسط نشان داد كه به دنبال استفاده از ظرفیت های موجود در جهت خدمت به مردم و نظام و دستیابی به اهداف سرمایه گذاری در صنایع كوچك و متوسط است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، زارعی افزود: صنایع كوچك نیاز به حمایت دارند و با به وجودآمدن این معاونت زمینه حمایت از صنایع مزبور فراهم شده است .

زارعی با اشاره به این كه بسیاری از كشورهای آسیایی با استفاده از بنگاه های كوچك و زودبازده مشكل اشتغال را حل كرده اند تصریح كرد: ما اگر به صنایع كوچك فكر می كنیم باید برای پایداری آن نیز چاره ای بیندیشیم.

وی در تشریح این موضوع بیان كرد: صنایع كوچك ما پس از دریافت مبلغی تسهیلات به حال خود رها شده و به علت عدم حمایت های بعدی و وجود موانع مختلف دچار ورشكستگی و از بین رفتن فرصت اشتغال می شوند.

زارعی با تأكید بر لزوم پشتیبانی از این نوع سرمایه گذاری در كشورمان از طریق تضمین خرید محصول تولیـدی، ایجاد معـاونت صنایع كوچك و مـتوسط در بانك صنعت و معـدن و در نـهـایت به وجـود آمـدن بانك صنایع كوچك و متوسط را از راهكارهای مثبت حمایت از این صنایع بر شمرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ویژگی هایی نظیر زود بازده بودن، نیاز كمتر به منابع مالی و پائین بودن سطح ریسك را از مزیت های صنایع كوچك دانسته و تقویت این صنایع را بهترین راهكار ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم كشور معرفی كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: