کد خبر: ۱۴۳۴۸۶
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
0
هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن در جریان معاملات روز جاری (دوشنبه) فرا بورس، ضمن کاهش قیمت در بازه 71 تا 74 هزار تومان دست به دست شد.
پول‌نیوز- معاملات روز 28 اردیبهشت ماه 1394 بازار فرابورس، با تغییر مالکیت 98 میلیون و 500 هزار ورقه بهادار در 17هزار و 620 نوبت به ارزش 448 میلیارد و 920 میلیون ریال پایان یافت.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس مربوط به خرید و فروش 10 میلیون و 130 هزار ورقه بهادار سرمایه گذاری اقتصاد نوین به ارزش 27 میلیارد و 340 میلیون ریال بود.

در حالی که شاخص فرابورس (آیفکس) امروز با اندکی رشد به 726.67 واحد رسید، سهام شرکت های فن آوا، بیمه نوین و سرمایه گذاری مسکن تهران بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت های پتروشیمی جم و مارون بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

در سوی دیگر بازار نیز سهام شرکت های پالایش نفت لاوان، تهران و نفت ایرانول با بیشترین افت قیمت روبرو شد.

در بازار ابزارهای نوین مالی، 30 هزار ورقه اجاره ماهانه رایتل به عنوان بیشترین حجم اوراق با درآمد ثابت معامله شد و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله( ETF) نیز به صندوق سرمایه گذاری نسیم با معامله 100 هزار و 800 سهم اختصاص یافت.

این گزارش می افزاید، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، بازگشایی و نماد معاملاتی شرکت آ.س.پ جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه 30 اردیبهشت، در پایان معاملات امروز متوقف شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: