May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۸۸۴
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
0
پول‌نیوز- معاونت امور پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران اعلام کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با هدف شناسایی توانمندیهای اتاق تعاون توسط این اتاق برگزار خواهد شد.

محمدحسین کلاتهایی افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و با حضور 124 شرکت داخلی و خارجی که شرکتهای خارجی به صورت نمایندگی هستند، برگزار می شود.

وی گفت: محصولات این نمایشگاه در مساحت 5100 متر و در 125 غرفه در معرض نمایش قرار می گیرد.

کلاتهایی ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش، 18 شرکت به نمایندگی از کشورهای بلژیک، فنلاند، المان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، برزیل، سوییس، مالزی، تایوان، کره جنوبی، چین، ژاپن لهستان، فرانسه، کانادا، نروژ و امریکا حضور خواهند داشت.

وی در بیان موضوعات و محصولاتی که در این نمایشگاه به معرض نمایش در می آید، به ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی، پوشش های سخت و دیوار، تجهیزات ساختمانی درب و پنجره، شیرالات، کاشی سرامیک، آسانسور و بالابرها، سیستم های گرمایش و سرمایشی، درب های اتوماتیک، سنگ های ساختمانی و لوازم و تجهیزات الکترونیک اشاره کرد.

این مقام مسئول اتاق تعاون ایران در توضیح اهداف برگزاری این نمایشگاه به شناسایی توانمندی های شرکت های فعال ساختمانی در ایران، چه تعاونی و غیر تعاونی و همچنین ایجاد تبادل اطلاعات تولیدات و نیازمندی های بخش ساختمان سازی اشاره کرد.

وی ادامه داد: منطقه آزاد کیش بر مبنای ایده اقتصاد مقاومتی ، اماده برگزاری نمایشگاه در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

کلاتهایی با اشاره به اینکه مجری برگزاری این نمایشگاه، اتاق تعاون ایران است، تاکید کرد: اتاق تعاون ایران در برگزاری نمایشگاه ها در همه موارد به ویژه صنعت ساختمان، توانمندی های خود را به نمایش می گذارد.

معاونت امور پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران گفت: سه سال متوالی است که این نمایشگاه از سوی اتاق تعاون ایران به عنوان مجری برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون امور تعاون وزارت تعاون و اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران حضور خواهند یافت.

کلاتهایی همچنین از برگزاری همایش مهندسین نظام مهندسی کاردانی کشور توسط سازمان نظام مهندسی کاردانی ایران با همکاری اتاق تعاون ایران در منطقه آزاد کیش به مدت دو روز در کیش خبر داد. این نمایشگاه از پنجم تا هشتم خرداد ماه در کیش برگزار می شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: نمایشگاه ، کیش ، ساختمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: