کد خبر: ۱۴۳۹۶۵
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
0
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به استان اردبیل سفر کرد.
سفر مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر به اردبیلپول‌نیوز- آقای دولتی در این سفر طی دیدارهای جداگانه‌ای با نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اردبیل و استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد. وی در دیدار با آیت الله دکتر عاملی به بیان تاریخچه و معرفی خدمات بانک پرداخت و افزود: بانک نیازمند حمایت علماء، خیرین و کسبه است تا بتواند جوابگوی تسهیلات درخواستی توسط نیازمندان باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آیت الله دکتر عاملی امام جمعه اردبیل نیز در باب اهمیت قرض الحسنه و نیاز به تبلیغ و ترویج این سنت طی سخنانی گفت: نظام آرمانی بانکداری باید روح اقتصاد اسلامی داشته باشد و بحمدا... بانک شما نزدیکترین بانک به بانکداری آرمانی اسلامی است.

آقای دولتی در دیدار با آقای خدابخش، استاندار اردبیل رفع نیاز نیازمندان را اولین، والاترین و مقدس ترین هدف مجموعه بانک دانست و افزود: ما برای موفقیت در کارها و انتقال تجربیات مفید از مدیران با سابقه سیستم بانکی در سازما استفاده می کنیم که به همین دلیل بانک در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته که توانسته در سال 93 قریب به 130هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت و در اختیار زوجهای جوان قرار داده و برای سال 94 نیز برنامه خود را روی 150 هزار فقره متمرکز کرده ایم.

در ادامه جلسه آقای دکتر خدابخش با قرائت آیه 18 سوره حدید و اینکه خداوند بخاطر بنده های خود و مخلوقاتش قرض می خواهد گفت:  قرض الحسنه کار ارزشمندی است که امیدواریم مدیران و کارکنان این بانک موهبت خدمت در سیستم قرض الحسنه را پاس بدارند . استاندار اردبیل با اشاره به اینکه متوسط درآمد استان نصف سرانه کشوری است عدم نگاه توازن بخشی و متعادل بخشی برای برخی از استانها را خواستار و در پایان در مورد استفاده بانک از نظرات آیات عظام در باب ترویج قرض‌الحسنه پیشنهاداتی ارائه نمود.

سفر مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر به اردبیل

آقای مدیر عامل و هیات همراه همچنین با حضور در همایش مشترک اتاق بازرگانی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشستی یک ساعته با تجار و بازرگانان تراز اول استان داشتند. در ابتدای این جلسه آقای مهندس پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی استان و عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران ضمن قدردانی از  همکاری و تلاش بی وقفه مدیر شعب استان و اشاره به همکاری های فشرده اتاق با بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل از تجار و بازرگانان حاضر در جلسه خواست در جهت رفع نیاز نیازمندان و استفاده کارکنان ، کارمندان و کارگران خویش ، نسبت به تعمیق و گسترش فعالیت و همکاری خود با این بانک اقدام فرمایند.

آقای دولتی نیز ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع گرم  صمیمی تجار و بازرگانان اردبیل، به ارائه آماری از عملکرد بانک اقدام و از برنامه های بانک در جهت افزایش سهم قرض الحسنه از کل منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سخن گفت.

در ادامه این سفر مدیران بانک با حضور در همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز که با حضور چهره‌های همچون مهندس چمران، رئیس شورای شهر تهران،دکتر خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، علی دایی چهره برجسته فوتبال ایران و جهان و ...  برگزار شد شرکت نمودند.

بازدید از شعب شهر اردبیل، حضور در برنامه تلویزیونی گفتگوی صدا و سیمای مرکز اردبیل ( شبکه سبلان اردبیل ) و همایش با کارکنان مدیریت شعب استان از دیگر برنامه های مدیر عامل و هیات همراه بود. در ابتدای همایش مدیر استان گزارشی از عملکرد استان را ارائه نمود. همچنین مدیر عامل با تاکید بر جذب منابع گفت: با توجه به کار گروهی برنامه ریزی مستمر و تلاش مضاعف انجام داده و برای رسیدن به اهداف بانک اقدامات لازم را انجام دهید.  

شایان ذکر است در این سفر آقایان غفاری عضو هیات مدیره، آقای توکلی مدیر امور شعب استانها، آقای پور طولابی ریاست اداره حراست، آقای حیدری ریاست اداره روابط عمومی و بازاریابی آقای دولتی را همراهی نمودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: