May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۰۴۵
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
0
ارزش کالاهای صادر شده در اردیبهشت از پارس جنوبی در مقایسه با فروردین سال جاری از رشد ١٢ درصدی برخوردار است که این امر نوید روزهای درخشان در صنعت نفت است.
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در اردیبهشت امسال ٩٨٠ هزار و ٦٠٨ تن کالا به ارزش ٥٦٥ میلیون و٢٧١ هزار و٨٣٩ دلار میعانات گازی از گمرک این منطقه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن ١١٨ درصد و از حیث ارزش ٣٧ درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مهدی یوسفی افزود: همچنین دراین مدت یک میلیون و ٩١ هزار و٥٩٠ تن کالا به ارزش ٨١٧ میلیون و ٧٥٦ هزار و ٢٣٠ دلار کالای غیر نفتی از گمرک این منطقه به خارج کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ٢٦ درصد و از لحاظ وزن ٤٤ درصد رشد داشته است.

وی یادآورشد : در اردیبهشت امسال درمجموع دو میلیون و٧٢ هزار و ١٩٨ تن کالا با انضمام میعانات گازی به ارزش یک میلیارد و ٣٨٣ میلیون و ٢٨ هزار و ٦٩ دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شد که از لحاظ وزن ٧٢ درصد و از نظر ارزش ٢٩ درصد افزایش نشان می دهد.

یوسفی اضافه کرد: ارزش کالاهای صادر شده در اردیبهشت از گمرک منطقه ویژه پارس به خارج از کشور در مقایسه با فروردین سال جاری از رشد ١٢ درصدی برخوردار است که این امر نوید روزهای درخشان در صنعت نفت است.
برچسب ها: پارس جنوبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: