May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۱۹۵
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
0
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: از امروز دو پرواز در مسیر تهران – اردبیل و بالعکس به پروازهای فرودگاه اردبیل اضافه می‌شود.
پول‌نیوز- فخرالدین هاشمی اظهار داشت: از امروز دو پرواز در مسیر تهران – اردبیل و بالعکس به پروازهای فرودگاه اردبیل اضافه شده که این پروازها روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

وی گفت:در صورت استقبال بیشتر مردم استان اردبیل از دایر شدن این پروازها، برقراری پروازها به صورت روزانه نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل افزود: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که به وسیله شرکت هلدینگ شهرداری تهران(تهران گشت طلایی) چارتر شده است،  به پروازهای فرودگاه اردبیل اضافه شد.

هاشمی بیان کرد: زیر‌ساخت‌های لازم برای نشست و برخاست بیشتر هواپیماهای موجود در کشور در فرودگاه اردبیل فراهم شده و امکانات رفاهی بیشتر برای مردم در این فرودگاه در حال توسعه می‌باشد که فرودگاه اردبیل محدودیتی برای برقراری پروازهای جدید داخلی و یا افزایش پروازها ندارد.

وی گفت: چنانچه شرکت‌های هواپیمایی و سرمایه‌گذاران چارتر کننده بخواهند پرواز جدید داخلی و یا خارجی برقرار کنند، فرودگاه اردبیل آماده ارائه خدمات به این شرکت‌ها می‌باشد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: پرواز ، فرودگاه ، اردبیل ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: