May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۳۲۰
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
۱
مالیات بر ارزش افزوده، قیمت گذاری دولتی، بیمه و بازنشستگی و تسهیلات بانکی از جمله موارد گلایه نمایندگان اصناف از دولت بوده است.
پول‌نیوز- رئیس اتاق اصناف ایران: هیچ کدام از اصناف کشور حق ندارد به بهانه افزایش یا یکسان سازی نرخ بنزین و گازوییل و به صورت خودسر قیمت کالا و خدمات خود را افزایش دهد.

علی فاضلی که در دومین اجلاس دور ششم اتاق اصناف ایران و در جمع نمایندگان اصناف سراسر کشور سخن می گفت ، افزود : بنزین در برخی اصناف کمترین تاثیر را دارد و در برخی دیگر هیچ نقشی در افزایش قیمت تمام شده ندارد و اینکه عده ای تلاش کنند دولت را ناکارآمد جلوه دهند امر پسندیده ای نیست و قطعا مورد حمایت اصناف هم نیست.

وی افزود: نباید در این مقطع فعلی، در کالاها، دستمزد و خدمات شاهد افزایش قیمت باشیم اما در عین حال از دولت و وزارت صنعت می خواهیم درخواست برخی اصناف درخصوص افزایش قیمت تمام شده را بررسی کند.

فاضلی از فعالیت 630 هزار بنگاه و واحد اقتصادی کوچک و بزرگ و 3 میلیون واحد صنفی در سراسر کشور  خبر داد و گفت: در ایران به ویژه در بخش خدمات نسبت به استانداردهای جهانی تعدد بنگاه زیادی دارد و بنگاه محوری شاخص اول اقتصاد ایران است پس باید آن را باور کنیم و به فعالان این بخش احترام بگذاریم.

در این اجلاس که با حضور 140 نفر از نمایندگان اصناف سراسر کشور و با حضور مسئولان و وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد ، برخی نمایندگان اصناف سراسر کشور در سخنانی مسایل و  مشکلات خود را بازگو کردند.

مالیات بر ارزش افزوده، قیمت گذاری دولتی، بیمه و بازنشستگی و تسهیلات بانکی از جمله موارد گلایه نمایندگان اصناف از دولت بوده است.
برچسب ها: قیمت ، بنزین ، اتاق اصناف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
کارمند
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1394/03/07
جالبه این آقا اول گفته هیچ یک از اصناف حق ندارن قیمتها رو بالا ببرن بعد در ادامه صحبتاش گفته از دولت میخاهیم درخواست برخی از اصناف رو جهت افزایش قیمتها بررسی کنن !!!!!!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: