April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۶۳۰
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
۲
خطای پزشکی که در بیمارستان یمامه در ریاض پایتخت عربستان رخ داده , چهره یک نوزاد تازه متولد شده در زایمان سزارین را تغییر وحشتناکی داده است.
پول‌نیوز- مادر این نوزاد بعد از عمل هنگامی  برای دیدن نوزاد خود به هوش آمد از مشاهده نوزادش در این حالت رقت انگیز که  آسیب ناشی از سهل انگاری جراح در برش‌ها و استفاده نادرست از چاقوی جراحی بود شوکه شد . این اشتباه جراح مذکور منجر به کبودی برجسته در سراسر چهره نوزاد شده بود.

هنگامی که مادر نوزاد با جراح  مواجه می‌شود پاسخ جراح آنها را بیشتر عصبانی و شوکه کرد !

جراح با خونسردی گفت: اصلا نگران نباشید چیز مهمی نیست فقط یک خط ناخواناست. بعد از شکایت والدین نوزاد به اداره بیمارستان، مورد تحت بررسی توسط اداره کل امور بهداشت در ریاض قرار گرفت.

اشتباه وحشتناک پزشک هنگام عمل سزارین (+عکس )

منبع: پارسینه
برچسب ها: پزشک ، عمل سزارین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
11:44 - 1394/03/11
اگه تو ایران بود، خونواده شکایت میکردن. شکایت برای بررسی میرفت زیر دست پزشکان سازمان نظام پزشکی. بعد خونواده رو محکوم میکردن که به پزشک تهمت زده و اون خط ها اصلا هم جای چاقو نیست و کاملا مادرزادیه
اكبر رحيمي
Iran, Islamic Republic of
18:35 - 1394/03/11
كاملا موافقم بنده كه بخاطر قصور دندانپزشك به نظام پزشكي شكايت بردم و با هزاران مصيبت وچندين بار جلسه ايشان مقصر شناخته شد جالبه كه براي گرفتن خسارت رفتم گفتم بايد از پزشكي قانوني اقدام كني بعد از چندسال كه شروع به پيگيري كردم تازه فهميدم خدا پدر نظام پزشكي رو بيامرزه همكاران دكتر (همسايگان مطب) درجلسه حضور دارند و اونجا بود كه بنده رو مقصر اعلام كردند
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: