کد خبر: ۱۴۴۶۷۱
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
0
در مراسم اختتامیه نمایشگاه نقد بنا و فضای شهری از دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن به عنوان مدیر حامی هنر و هنرمندان قدردانی شد.
قدردانی از مدیرعامل بانک مسکن به عنوان حامی هنر و هنرمندان پول‌نیوز- در این مراسم که با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی در محل خانه هنرمندان برگزار شد دکتر آخوندی طی سخنانی با اشاره به این مطلب که ساختمان ها در شهرها حس آرامش را به انسان منتقل نمی کنند گفت: بهتر است در مسیر پیرایش و آراستگی شهرها قدم برداریم و این کاری است که توسط همگان باید انجام شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی افزود: دولت فضایی را باید ایجاد نماید تا خلاقیت ها بروز کند و مردم بتوانند از شهرخود مراقبت کنند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارزش نهادن به هنر گفت:حس تعامل و حس مشارکت زمانی می تواند تبدیل به حرکت شود که از دالان هنر عبور کند.

وی با بیان اینکه جاودانگی در هنر است و خرد وقتی تبدیل به هنر شود جاودانه می شود افزود: چیزی به سبک زندگی تبدیل می شود که مثل هنر در جان نشسته و تاثیرگذار باشد.بنابراین نیاز است تا درکنار خوبی ها و زیبایی ها کاستی ها هم دیده شود تا حرکت جدیدی در خصوص تغییر سبک زندگی ایجاد شود.

دکتر آخوندی با اشاره به معنای هنر در زبان فارسی و به خصوص شاهنامه فردوسی خاطرنشان ساخت:از نظر فردوسی هنر سبک زندگی ایرانی است که در این خصوص بنا و فضای شهری معنا پیدا می کند.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند هنرمندان برای ایجاد تغییر در سبک زندگی گفت:هنرمندان باید فضایی را برای انسان ها و هموطنان ایجاد کنند تا در آن احساس آرامش و امنیت نمایند و حس تعلق در آن شهر داشته باشند.

قدردانی از مدیرعامل بانک مسکن به عنوان حامی هنر و هنرمندان

گفتنی است در ادامه مراسم از کتاب ویژه آثار شرکت کنندگان و برگزیدگان در مسابقه نقد بنا و فضای شهری رونمایی شد.

همچنین در ادامه مراسم از برگزیدگان در رشته های کارتون و عکاسی نیز قدردانی شد.
برچسب ها: بانک مسکن ، هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: