May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۷۴۰
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
0
طبق این توافق نامه 30 هزار نفر از کارکنان این سازمان با تجمیع امور بیمه ای خود نزد بیمه دانا، از کلیه پوشش های بیمه ای این شرکت به مدت دو سال دیگر بهره مند شدند.
توافق نامه بیمه دانا و جمعیت هلال احمر تمدید شدپول‌نیوز- توافق نامه بیمه ای بیمه دانا با سازمان جمعیت هلال احمر به مدت دو سال دیگر تمدید شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طبق این توافق نامه 30 هزار نفر از کارکنان این سازمان با تجمیع امور بیمه ای خود نزد بیمه دانا، از کلیه پوشش های بیمه ای این شرکت به مدت دو سال دیگر بهره مند شدند.

موسی رضایی مدیر بازاریابی بیمه دانا در این خصوص گفت: بیمه دانا به عنوان تخصصی ترین شرکت بیمه بازرگانی در حوزه خدمات بیمه درمان تکمیلی یکی از شرکت های توانمند در بیمه های زندگی و اموال و مسوولیت است که در راستای تعهدات اجتماعی خود بر ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به بیمه گذاران به خصوص بیمه شدگان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که از نگاه مدیران ارشد و بدنه اجرایی بیمه دانا یک مجموعه ارزشی محسوب می گردد، حرکت می کند.

وی افزود: از مهم ترین خدمات بیمه دانا به پرسنل جمعیت هلال احمر علاوه بر بیمه درمان تکمیلی، پرداخت مبلغ یکصد میلیارد ریال علی الحساب خسارت آتش سوزی کارخانه داروسازی"سها" در روزهای پایانی سال 93 بود که با حضور مدیرعامل بیمه دانا در دفتر رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. این همکاری به جهت کمک به مجموعه جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد و با توجه به مذاکرات صورت گرفته فی مابین، همکاری های مورد اشاره در قالب یک توافق نامه به مدت دو سال از تاریخ 16 خرداد ماه سال جاری تا 16 خرداد ماه سال 96 به صورت قرارداد تجمیع امور بیمه ای  اجرا می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: