کد خبر: ۱۴۴۹۳۶
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲
0
دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این مراسم با اشاره به اهمیت ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات اقتصادی، گفت: بانک ها و موسسات مالی قدرتمند با رعایت اصول بانکداری اسلامی مطمناً می توانند موجب رونق اقتصادی کشور شوند چرا که می توانند نقدینگی را به مانند خون در پیکره ی اقتصاد به گردش درآورند و موجب پویایی اقتصاد شوند.
مدیرکل شعب بانک مهراقتصاد استان خوزستان معارفه شدپول‌نیوز- طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد عبدالامیر رستم پور به سمت مدیر کلی استان خوزرستان منصوب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این مراسم با اشاره به اهمیت ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات اقتصادی، گفت: بانک ها و موسسات مالی قدرتمند با رعایت اصول بانکداری اسلامی مطمناً می توانند موجب رونق اقتصادی کشور شوند چرا که می توانند نقدینگی را به مانند خون در پیکره ی اقتصاد به گردش درآورند و موجب پویایی اقتصاد شوند.

نتاج با تاکید بر برنامه ریزی عاقلانه و اقدامات هوشمندانه در عرصه اقتصادی، خاطر نشان کرد: نظام بانکی می تواند در قالب قانون عملیات بانکداری بدون ربا موجب تقویت بازار شده و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیش از پیش در رشد و توسعه و خودکفایی کشور سهیم باشد.

وی موسسات پولی  و بانکی را حلقه واسط بین تسهیلات گیرندگان، سپرده گذاران و سهامداران عنوان کرد و گفت: مطابق اصل 44 قانون اساسی، سهامداران در بانک های خصوصی ذیحق و ذینفع هستند، لذا نباید در سیاست گذاری های نظام پولی و بانکی نادیده گرفته شوند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: برنامه ساماندهی موسسات پولی و بانکی یک سیاست کاملاً ضروری و حیاتی در اقتصاد کشور است لذا همه باید تلاش و مساعدت کنیم تا این سیاست با محوریت و مدیریت نظارتی بانک مرکزی با روشی صحیح پیاده سازی شود.

نتاج در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های حمید رضا جهازی مدیر کل سابق استان خوزستان تجلیل کرد و طی حکمی عبدالامیر رستم پور را به سمت مدیر کلی جدید استان منصوب نمود.

همچنین در ادامه این مراسم جهازی مدیر کل سابق استان با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت چهار ساله خود از همکاری تمامی کارکنان شعب استان تشکر و قدردانی کرد، رستم پور مدیر کل جدید خوزستان نیز ضمن تقدیر از خدمات جهازی به تشریح برنامه های خود پرداخت.

مدیرکل شعب بانک مهراقتصاد استان خوزستان معارفه شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: