May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۰۲۶
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
0
دکتر رضایی مدیرعامل، فهیمی پور قائم مقام و همکاران ایشان با حضور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی، محل برگزاری همایش با استماع سخنان آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و و دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی در جریان جدیدترین تصمیمات در عرصه اقتصاد و بانکداری قرار گرفتند.
حضور موسسه اعتباری کوثر در همایش سیاست های پولی و ارزیپول‌نیوز- با توجه به تاکید دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به لزوم بهره گیری از جدیدترین تحولات در عرصه اقتصادی و بانکداری، از ابتدای فراخوان پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جهت شرکت در همایش سیاست های پولی و ارزی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر حضور پررنگ و همه جانبه معاونین و مدیران خود را در این همایش خواستار شد که این امر با مشارکت موسسه در مساعدت به برگزارکنندگان و دریافت دعوتنامه برای معاونین و مدیران موسسه بوده است و مجموعه های اعتبارات و تسهیلات، مالی، برنامه ریزی و تحول، فناوری و اطلاعات و مبارزه با پولشویی همراه بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر رضایی مدیرعامل، فهیمی پور قائم مقام و همکاران ایشان با حضور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی، محل برگزاری همایش با استماع سخنان آقای طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و و دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی در جریان جدیدترین تصمیمات در عرصه اقتصاد و بانکداری قرار گرفتند.

آنچه نقطه مشترک سخنان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی بود اشاره و تاکید جدی بر مقابله با موسسات اعتباری غیر مجاز و درخواست عدم همکاری بانک ها و موسسات مجاز با آنها بود.

حضور موسسه اعتباری کوثر در همایش سیاست های پولی و ارزی

دکتر سیف حجم نقدینگی در پایان سال 93 را 783 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان 60 هزار میلیارد تومان مربوط به تحت پوشش قرار گفتن بانک قوامین و موسسه اعتباری کوثر و عسکریه می باشد.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به این موضوع که نام بانک ها و موسسات مجاز در سایت بانک مرکزی موجود است از مردم خواست برای انجام امور بانکی از همکاری با بانک ها و موسسات غیر مجاز جداً خودداری کنند.

حضور موسسه اعتباری کوثر در همایش سیاست های پولی و ارزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: