April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۳۹۵
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
0
مديرعامل كرمان موتور اعلام کرد: ارزان‌ترين شاسي بلند بازار ايران در نمايشگاه خودرو شيراز معرفي می‌شود.
ارزان‌ترين خودرو شاسی بلند به بازار ايران می‌آيدپول‌نیوز- سيدمحمدرضا ميرعلينقي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به افزايش حجم تقاضاي موجود در بازار ايران براي خريد خودروهاي شاسي بلند، برنامه ريزي براي توليد اين خودرو شاسي بلند كوچك و اقتصادي در دستور كار قرار گرفته است.

وي گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، اين خودرو ابتدا با موتور ۱۵۰۰ سي سي اتوماتيك و دنده اي در ايران توليد خواهد شد.

وی با بيان اينكه خودرو ليفان ايكس ۵۰ استاندارد آلايندگي يورو ۵ را دارا است، افزود: برخورداري از سيستم EOBD و سيستم زمان‌بندي متغير سوپاپ‌ها و امكاناتي همچون سانروف، سيستم ترمز ضد قفل ABS و سيستم ترمز كمكي BAS، سنسور دنده عقب، صندلي چرمي، رينگ آلومينيومي از مهمترين ويژگي‌هاي اين خودرو است.

ميرعلينقي با بيان اينكه خودرو ليفان ايكس ۵۰ از امكانات جانبي متنوعي برخوردار است، افزود در تلاش هستيم سهم قابل توجهي از بازار خودروهاي شاسي بلند را به اين خودرو اختصاص دهيم.

وي گفت:پيش فروش اين خودرو از ۲۴ خردادماه جاری در نمايندگي هاي مجاز كرمان موتور آغاز می شود و در عین حال متقاضيان مي توانند از روز ۲۳ خردادماه با مراجعه به سايت شرکت و شبكه نمايندگي ها از شرايط پيش فروش اطلاع حاصل کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: