May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۵۲۷
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
0
سومین جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب پست بانک ایران با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضاء هیأت مدیره، مدیران امور، برخی از رؤسای ادارات ستادی، مسئولان صندوق قرض‌الحسنه، مدیران شعب استان‌‌های خراسان رضوی، کرمان و همدان و رؤسای شعب و دفاترخدمات بانکی منتخب استان‌های مذکور، نوزدهم خردادماه سال‌جاری در سالن کنفرانس ساختمان مطهری در تهران برگزار شد.
پول‌نیوز- مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت‌‌مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته بر ارتقاء شاخص‌های لازم جهت کاهش هزینه‌ها و کسب درآمد بیشتر برای تحقق اهداف بانک تأکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی خدمات پست‌بانک‌ایران را با توجه به حضور در مناطق محروم و روستائی کشور امری خداپسندانه همراه با اجر معنوی و مادی دانست و گفت: عرصه رقابت ما حضور در این مناطق است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

مهندس حسن‌زاده با اشاره به حل ریشه‌ای مشکلات IT، خواستار رفع مشکلات شد و تصریح کرد: منابع خوبی نسبت به سال گذشته جذب شده ولی باید در این زمینه همه تلاش وافری داشته باشند.

وی در ادامه توصیه‌های لازم درخصوص مسائل حقوقی بانک، وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان و ارتقاء انگیزه آنان ارائه کرد.

دکتر فریبرز شعبانیان نائب رئیس هیأت مدیره نیز در این جلسه با تأکید بر رعایت نسبت منابع و مصارف و تلاش بیشتر در این زمینه گفت: برای تحقق اهداف بانک باید بتوانیم در زمینه جذب منابع، خرده‌بانکداری، خدمات ارزی و صدور ضمانت‌نامه اول باشیم.

وی کارکنان پست‌بانک ایران را نیروهای با توان، متخصص و جوان دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم این بانک به بانک برتر و اول کشور تبدیل شود.

شعبانیان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و ارائه راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت عملکرد شعب و دفاتر تصریح کرد: انتظار این است که در سال‌جاری هر استان یک شعبه طلائی داشته و منابع شعب مرکزی نیز درحد شعب طلائی باشد.

دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره هم در این جلسه ضمن تأکید بر شفافیت ارزیابی‌ها، انتقال تجارب و تبادل‌نظر در اینگونه نشست‌ها گفت: لازم است جلسات ارزیابی عمکلرد استان‌ها به عنوان مصوبه مدنظر قرار گرفته و از این فرصت نهایت استفاده را برای رفع مشکلات و ارائه راهکارهای لازم استفاده نمود.

همچنین رسول زندی مدیرعامل صندوق‌ قرض‌ الحسنه پست بانک ایران در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق تصریح کرد: درسال جاری برنامه‌ها و هدف سپرده‌ای را براساس شاخص‌های برای مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهیه کردیم که امیدواریم در این زمینه مدیران و کارکنان همکاری خوبی داشته باشند.

گفتنی است: هریک از مدیران شعب استان‌ها و رؤسای شعب و دفاتر شرکت‌کننده در این جلسه به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادها، اقدامات و برنامه‌های خود در سال جدید پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: