May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۵۷۰
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
0
این کنفرانس با حضور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار رشته ارتباطات و طهمورث حسنقلی پور رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در این دانشکده برگزار گردید.
اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با حمایت بانک ملت برگزار شدپول‌نیوز- نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات ۱۹ خرداد ماه جاری و با حمایت بانک ملت در دانشگاه تهران برگزار شد.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این کنفرانس با حضور علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار رشته ارتباطات و طهمورث حسنقلی پور رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در این دانشکده برگزار گردید.

در این مراسم که با هدف اشتراک گذاری دانش کارآمد و اثربخش ارتباطات بازاریابی تشکیل شد، مباحثی در زمینه های تئوری های تبلیغات، ارتباطات و بازاریابی ارائه گردید.

در پایان این کنفرانس نیز از تندیس جایزه ملی تبلیغات رونمایی شد. از دیگر بخش های کنفرانس مدیریت تبلیغات، می توان به تجلیل از مشاهیر و پیشکسوتان عرصه تبلیغات و بازاریابی در کشور اشاره کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: