May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
از پول‌نیوز- همزمان با هفته محيط زيست، محصول "بانکآشنا" بانک اقتصادنوين طي مراسمي با حضور مديران ارشد اين بانک و اداره کل محيط زيست استان تهران و در حضور نمايندگان رسانه‌هاي گروهي رونمايي شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم حسن معتمدي، مديرعامل بانک اقتصادنوين با بيان اينکه اين بانک از چندي پيش به خانواده دوستداران محيط زيست پيوسته است گفت: در راستاي تفاهم‌نامه همکاري بانک با سازمان حفاظت محيط زيست استان تهران و به منظور توسعه فرهنگ حفظ محيط زيست در ميان عموم مردم، انجام اقدامات عملي مشترک با اين سازمان در دستور کار قرار گرفته است که ارائه خدمات بانکي دوستدار محيط زيست نيز در همين راستا قرار دارد.

معتمدي با بيان اين نکته که اهميت حفاظت از محيطي که در آن زندگي مي‌کنيم، در بانک اقتصادنوين تبديل به يک باور شده است، افزود: قصد داريم در مقوله حفاظت از محيط زيست فراتر از شعارها حرکت کنيم و در فرايندها و محصولات و خدمات خود اين مهم را همواره در نظر داشته باشيم. وي گفت در همين راستا يکي از شروطي که براي اعطاي تسهيلات به واحدهاي کسب و کار در نظر گرفته‌ايم رعايت الزامات زيست محيطي توسط اين واحدهاست.

از

معتمدي راه‌اندازي خدمت جديد "بانکآشنا" را يکي از خدمات بانک اقتصادنوين در راستاي حمايت از محيط زيست عنوان کرد و گفت: اين خدمت با هدف جلب رضايت مشترياني که دسترسي‌هاي آسان به شعب ندارند تعريف شده و در آينده از سوي ساير بانک‌ها به عنوان الگو مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

وي در ادامه از افتتاح "شعبه سبز" بانک اقتصادنوين همزمان با هفته بانکداري اسلامي خبر داد و گفت: جزئيات اين خبر به زودي اعلام خواهد شد.

در اين نشست هادي حيدرزاده، مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران نيز اظهار داشت از ابتداي سال جاري بانک اقتصادنوين با امضاي تفاهم‌نامه، عنوان نخستين بانک دوستدار محيط زيست را کسب کرده است.

ايشان با بيان اينکه استفاده از امکانات فضاي مجازي براي عمليات بانکداري يکي از اولويت‌هايي بود که در اين تفاهم‌نامه مورد توافق قرار گرفت و بخشي از آن امروز اجرايي شده است اعلام داشت که راه‌اندازي شعبه سبز، حمايت از پروژه‌هاي زيست محيطي، پايان‌نامه‌هاي مرتبط و صنايع دوستدار محيط زيست از ديگر محورهاي اين تفاهم‌نامه است که به مرور اجرايي خواهد شد.

وي گفت: تاکيد بانک اقتصادنوين در رعايت استانداردهاي زيست محيطي براي صنايع بسيار کاربردي و موثر خواهد بود و در صورت فراگير شدن اين موضوع بسياري از بحران زيست محيطي برطرف خواهد شد.

حيدرزاده به رونمايي از بسته "بانکآشنا" به عنوان محصول دوستدار محيط زيست اشاره کرد و افزود: کاهش تردد در شهر براي دستيابي به خدمات بانکي، استفاده کمتر از پول فيزيکي و ... از جمله مزيت‌هاي اين خدمت است که مطمئنا در حفظ و نگهداري از محيط زيست تاثيرگذار خواهد بود.

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استان تهران، اقتصادنوين را اولين بانک دوستدار محيط زيست به معناي واقعي در کشور معرفي کرد که رويکردهاي حفاظت از محيط زيست را در دستور کار قرار داده و ابراز اميدواري کرد که اين بانک به عنوان الگويي براي ساير بانک‌ها مدنظر قرار گيرد.

وي گفت: کسب عنوان بانک سبز الزاماتي دارد که در ميان بانک‌هاي کشور بانک اقتصادنوين توانست اين شرايط را احراز کند که همه اين الزامات در تفاهم‌نامه مشترک بانک و سازمان حفاظت محيط زيست لحاظ شده است.

در اين مراسم فريبرز قربانيان مدير مرکز توسعه محصولات و خدمات بانک با بيان جزئياتي از اين طرح جديد در خصوص معرفي بيشتر خدمت "بانکآشنا" گفت: بانک اقتصادنوين تلاش کرده که استفاده از خدمات بانکي غيرحضوري را بدون نياز به اينترنت، موبايل و ... فراهم کند و مشتريان از طريق تماس تلفني با اين سامانه درخواست‌هاي خود را بيان کرده و در همان لحظه خدمات مورد نياز را دريافت مي‌کنند.

وي با بيان اينکه هدف اين سامانه تسهيل در ارتباط و افزايش سطح دسترسي به خدمات غيرحضوري است عنوان داشت که کاربران بانک به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته براي پاسخ‌گويي به مشتريان آماده هستند.

وي امکانات قابل دسترسي در "بانکآشنا" را در دو بخش "اطلاع‌رساني" و "مالي" طبقه‌بندي کرد و افزود: بخش اول مشتريان مي‌توانند در خصوص اعلام موجودي سپرده و کارت، اعلام وضعيت سپرده و کارت، اعلام گردش روزانه، ماهانه، چندگردش آخر، اعلام مانده اقساط تسهيلات، اعلام شماره کارت و سپرده متصل به آن، اعلام شماره‌هاي شبا و اعلام چک‌هاي واگذار شده و صادر شده اطلاع يابند.

قربانيان خدمات بخش دوم را در قالب مسدود نمودن کارت، انتقال وجه کارتي شتابي، انتقال وجه سپرده‌اي ساتنا و پايا، پرداخت قبوض از سپرده و يا کارت، خريد شارژ سيم کارت‌هاي اعتباري، پرداخت اقساط تسهيلات، پرداخت بدهي کارت‌هاي اعتباري و تغيير رمز ورود و رمز دوم خدمات تلفني معرفي کرد.

در پايان اين مراسم رئيس سازمان محيط زيست به همراه مديرعامل و رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين و مديران دو سازمان از بخش‌هاي مختلف مرکز ارتباطات نوين بازديد کرد.

مرکز ارتباط نوين، واحد تخصصي و متمرکز است که پاسخ‌گويي و راهنمايي مشتريان شعب بانک، پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي و خودپردازهاي بانک را به صورت شبانه روزي و تمام وقت عهده‌دار مي‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: