May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۶۷۲
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
۱
پیش از این تنها 5 بانک پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده را برعهده داشتند اما با اعلام آمادگی بانک مسکن و قوامین هم اکنون تعداد آنها به 7 بانک افزایش یافته است.
پول‌نیوز- مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: تعداد بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات برای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری هم اکنون به 7 بانک رسیده است.

محمد سعید ایزدی در گفت و گویی افزود: پیش از این تنها 5 بانک پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده را برعهده داشتند اما با اعلام آمادگی بانک مسکن و قوامین هم اکنون تعداد آنها به 7 بانک افزایش یافته است.

وی با بیان آنکه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 27 هزار و 500 متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات یادشده به بانک های عامل معرفی شده اند، گفت: تاکنون همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده خوب بوده و همه آنها به سهمیه های تعیین شده خود پایبند هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان سود تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری، یادآور شد: با توجه به کاهش سود تسهیلات بانکی قرار است بانک ها برای عقود مشارکتی این تسهیلات 24 درصد و برای عقود فروش اقساطی آن 21 درصد سود در نظر بگیرند که 9 و 10 درصد آن به صورت یارانه ای توسط دولت به بانک ها پرداخت می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، هم اکنون بانک مسکن اعلام آمادگی کرده برای پنج هزار متقاضی نوسازی بافت های فرسوده شهری تسهیلات پرداخت کند و معرفی متقاضیان واجد شرایط در دست اقدام قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اولویت های شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در پرداخت تسهیلات سال 94، افزود: اولویت ما در پرداخت نوسازی بافت های فرسوده ارایه این تسهیلات به انبوه سازان، زنان سرپرست خانوار، پلاک های تجمیع شده و انجام نوسازی به علت شرایط خاص واحد فرسوده است تا طبق شیوه نامه های مربوطه به واجدین شرایط پرداخت شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حاجی
Iran, Islamic Republic of
10:11 - 1394/03/24
وام بافت فرسوده ادمو فرسوده میکنه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: