May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۸۲۱
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
0
وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر نگرش فرآیندی بهره‌گیری از منابع انسانی کارآمد، بهپویی مستمر، علاوه بر رعایت قوانین، مقررات و الزامات ملی و بین‌المللی، باید انتظارات ذی‌نفعان صنعت حمل و نقل هوایی را برآورده سازد.
پول‌نیوز- مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ خط مشی کیفیت توسط رئیس سازمان خبر داد.

آرش خدایی اظهارداشت: بر اساس خط مشی تعیین شده از سوی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، این سازمان به عنوان نماینده حاکمیت در صنعت حمل ونقل هوایی با سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، تنظیم مقررات و دستورالعمل های مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای آنها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و هماهنگ با سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) زمینه توسعه پایدار ایمن و امن صنعت و افزایش رضایت عمومی از حمل ونقل هوایی را فراهم می‌آورد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر نگرش فرآیندی بهره‌گیری از منابع انسانی  کارآمد، بهپویی مستمر، علاوه بر رعایت قوانین، مقررات و الزامات ملی و بین‌المللی، باید انتظارات ذی‌نفعان صنعت حمل و نقل هوایی را برآورده سازد.

مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: خط مشی مذکور تاکید دارد این مهم با مشارکت همه کارکنان و مدیران در تمامی سطوح سازمانی، در اجرای نظام مدیریت کیفیت براساس سیستم های نوین مدیریت کیفیت و رهنمودهای ارائه شده از سوی ایکائو محقق خواهد شد.

خدایی بیان کرد: در راستای نیل به کیفیت مطلوب، سیاست‌ هایی از جمله توسعه پژوهش و برنامه‌ریزی، استقرار فرایندهای اثر بخش و حذف فرایندهای غیرضروری، پیروی از الگوهای موثر و پایدار نظارتی و وضع مقررات یکنواخت، بهبود عملکرد کارکنان از طریق افزایش دانش، مهارت و تجربه و ارتقا رضایت شغلی، فرهنگ کیفیت، تامین رضایت ذینفعان و ارتقا جایگاه ملی و بین المللی سازمان و بهپویی مستمر از طریق ارزیابی داخلی و بازنگری مداوم روش‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرند.

وی افزود: بر اساس خط مشی تعیین شده توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همه همکاران در سازمان متعهد هستند ‌تلاش خود را جهت استقرار نظام مدیریت کیفیت و تحقق سیاست‌ های فوق به منظور فراهم کردن زمینه توسعه صنعت ایمن، امن و پایدار حمل و نقل هوایی به کار بندند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: