April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۹۶۷
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
0
آرین موتور پویا فروش خودروی شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۵ را با شرایط ویژه آغاز کرد .
پول‌نیوز- نماینده انحصاری محصولات میتسوبیشی در ایران در این طرح، اوتلندر را علاوه بر فروش با اقساط یکساله بدون بهره با شرایط ۳۶ و ۴۸ ماهه با کارمزد ۲۱ درصد نیز عرضه می کند. میتسوبیشی اوتلندر دارای پیشرانه ۲.۴ لیتری است که به واسطه آن قادر به تولید ۱۶۷ اسب بخار قدرت موتور است.

حداکثر سرعت اوتلندر با این پیشرانه ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است و می تواند در ۱۰.۵ ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. گیربکس این محصول ژاپنی از نوع CVT است که به کمک آن مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر ترکیبی به ۹.۳ لیتر می رسد.

ترمزهای جلوی این محصول شاسی بلند از نوع دیسکی خنک شونده و ترمز عقب آن دیسکی است. میتسوبیشی در ساخت این مدل از سیستم های ترمز ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی در هنگام سطوح شیب دار HSA، کنترل فعال پایداری ASC و سیستم کنترل کشش TCL نیز بهره برده است.

میتسوبیشی اوتلندر از نظر امکانات و تجهیزات همانند برادر کوچک تر خود یعنی ASX در سطح مطلوبی است به طوری که روی آن هفت کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، چراغ های زنون در جلو به همراه سیستم شستشو، روکش چرمی غربیلک فرمان و صندلی ها، سنسور پارک در عقب، سانروف، هفت صندلی در سه ردیف، گرمکن صندلی های جلو، سیستم صوتی با شش بلندگو، نمایشگر هفت اینچی لمسی به همراه دوربین عقب، شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و رینگ های هجده اینچی آلومینیومی نصب شده است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: