کد خبر: ۱۴۵۹۶۹
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
0
مدیرعامل بیمه دی گفت: بیمه دی اکنون وضعیت خوبی در شورای عالی بیمه و سندیکای بیمه‌گران دارد و با برنامه‌های متنوعی چون طرح تحول سازمانی بیمه‌ای که در دستور کار قرار گرفته انتظار داریم شرکت در سال آینده به شکوفایی برسد.
اجرای طرح تحول سازمانی بیمه ای در بیمه دیپول‌نیوز- مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی با حضور جمعی از مدیران ارشد و نمایندگان شعب شرکت بیمه دی در هتل ارم برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدای این نشست هیات رییسه با حضور محمدعلی مورج رییس مجمع، حسن فرسایی ناظر اول مجمع، محسن عزیزی ناظر دوم مجمع، سید محمد حسنی به‌آبادی منشی مجمع، قزلباش نماینده بیمه مرکزی، عابدی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی تشکیل شد.

استماع گزارش هیات مدیره، استماع گزارش حسابرس مستقل و حسابرس قانونی، تصویب ترازنامه سود و زیان، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی از جمله موارد در دستور کار  این مجمع بود.

بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی گزارشی از روند فعالیت‌های این موسسه در سال گذشته و جاری ارائه کرد و گفت: شرکت بیمه دی با استناد به مجوزی که دارد در همه رشته‌های بیمه‌ای فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه سرمایه شرکت از 61 میلیارد تومان به 250 میلیارد تومان افزایش داشته است، افزود: وضعیت توانگری شرکت نیز بهبود یافته است. نرخ رشد شرکت‌های بیمه در سال گذشته 31.7 درصد بوده است اما شرکت بیمه دی توانسته رشد 75.38 درصدی را رقم بزند.

مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از سخنانش چهار اقدام راهبردی این شرکت در سال گذشته را تشریح کرد و افزود: تعیین تکلیف بدهی‌های شرکت، استقرار نظام کنترلی(سلامت اداری)، بازسازی توان و جایگاه شرکت و بهبود عملیاتی در حوزه‌های مختلف از جمله اقداماتی است که در سال گذشته به عنوان نقشه راهبردی ترسیم شده است.

بختیاری با بیان اینکه برای پرداخت بدهی‌های شرکت تلاش شده تا 90 درصد از تعهدات معوق شرکت به بیمه درمان پرداخت شود گفت: خوشبختانه هیچ شکایتی از بیمه دی برای عدم پرداخت تعهدات معوق نشده و این نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از بیمه دی است.

وی در ادامه از تعیین تکلیف 18 پرونده مالیاتی خبر داد و یادآور شد: تاکنون 15 پرونده مالیاتی تعیین تکلیف شده و سه پرونده دیگر نیز به زودی تعیین تکلیف می شود.

بختیاری درباره استقرار نظام کنترلی(سلامت اداری) نیز توضیحاتی داد و گفت: شرکت تا کنون نزدیک به 400 حساب مالی داشته است که ما سعی کردیم این حساب‌ها را متمرکز کرده و سیستم پرداخت و دریافت را به صورت متمرکز در آوریم. بنابراین حساب های گذشته ما در حال اصلاح است.

وی با تاکید بر اینکه بیمه دی برای مبارزه با پولشویی پیشرو است اظهار کرد: ما در این زمینه از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه هستیم و با پولشویی مبارزه می‌کنیم. بیمه دی همچنین در سال جاری اصلاح حساب‌ها را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از سخنانش وصول مطالبات را یکی دیگر از مشکلات این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: برای این کار کمیته وصول مطالبات تشکیل شده و به صورت استانی مطالبات را پیگیری می‌کنیم. ما در بیمه دی خدمات می‌فروشیم و نه کالا بنابراین اگر شعبه‌ای نتواند مطالبات خود را وصول کند آن را می بندیم.

بختیاری در ادامه درباره فعالیت‌های شرکت برای بازسازی توان و جایگاه شرکت نیز گفت: فرایند افزایش سرمایه یکی از اقدامات ما در این باره بوده است. همچنین بهبود جایگاه شرکت در شورای عالی بیمه نیز دیگر کاری بوده که در این زمینه صورت گرفته است. اکنون در شورای عالی بیمه و سندیکای بیمه گران جایگاه خوبی داریم.

بختیاری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه در رشته ثالث باید متوازن عمل کنیم، گفت: ما در تلاش هستیم تا تمامی کارهای شبکه فروش را از طریق نمایندگی‌ها ساماندهی کنیم و آمادگی داریم تا 99 درصد از کارهای فروش را از طریق نمایندگی‌ها انجام بدهیم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در بخش پایانی سخنانش برنامه‌های سال آینده این شرکت را تشریح کرد و گفت: برای سال آینده اهداف استراتژیک را ترسیم کردیم و به تفکیک اهداف راهبردها نیز ترسیم شده است. بیمه دی تلاش دارد در صنعت بیمه حرفه‌ای عمل کند. اکنون طرح تحول سازمانی بیمه‌ای را در دستور کار قرار دادیم. به هر حال ما در سال گذشته بحران را ساماندهی و اکنون نیز برای بهبود اوضاع برنامه‌ریزی می‌کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: