May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۶۲۶۲
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
0
مدیرعامل توانیر گفت:کشاورزان می توانند در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور تنها 4 ساعت در روزاقدام به قطع برق چاه های خود در ساعات اوج بار (4 ساعت) نمایند که در این صورت از تخفیفات بسیار خوب در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.
پول‌نیوز- آرش کردی در مراسم معارفه مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: در حال حاضر صنعت برق ایران رتبه 14 دنیا و رتبه نخست خاورمیانه را درظرفیت نصب شده نیروگاهی در اختیاردارد و با توجه به توان متخصصان داخلی و ظرفیت های ایجاد شده، از پتانسیل تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه برخوردار است.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مدیرعامل توانیر در عین حال صنعت برق ایران را در منطقه بی رقیب خواند و افزود: اکنون برق جزء صنایعی است که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده ومهمترین دلیل آن نیز بکارگیری نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد در این صنعت است.

کردی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم رعایت مدیریت مصرف برق اشاره کرد واظهارداشت: رعایت نکات مدیریت مصرف به ویژه درهوای گرم و شرایط آب و هوایی کنونی توسط همه مشترکان بیش از پیش احساس می شود.

وی یادآور شد: برق صنعت سخت و پیچیده ای است که با زحمات بسیارپرسنل برق در همه بخش های تولید، انتقال و توزیع به دست مشترکان می رسد.

کردی در این مراسم همچنین به طرح های تشویقی تهیه شده ویژه کشاورزان اشاره کرد و گفت: براساس این طرح ها کشاورزان می توانند در بازه زمانی بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور تنها 4 ساعت در روزاقدام به قطع برق چاه های خود در ساعات اوج بار (4 ساعت) نمایند که در این صورت از تخفیفات بسیار خوب در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل توانیر درعین حال به اجرای دو طرح تعطیلات و تعمیرات و ذخیره عملیاتی نیز در حوزه صنایع اشاره کرد و گفت: صنایع نیزمی توانند با مشارکت در این طرح ها، نه تنها به صنعت برق و مجموعه کشور، بلکه به اقتصاد خود نیز کمک کنند.
برچسب ها: تخفیف ، کشاورزی ، برق ، توانیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: