April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۶۷۷۰
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
۱
اين خودرو در كلاس خودروهاي 1500 سي سي از توان خوبي برخوردار بوده و عملكرد بسیار خوبی را در سطوح شيب دار داراست.
پول‌نیوز - بازار خودرو كشور مدت زمان طولاني در اختيار دو شركت خودروساز ايران خودرو و سايپا بود. در چند سال اخير با باز شدن درهاي واردات و به جهت پاسخگويي به نياز بازار و ذائقه مشتريان، خودروهاي متنوع با برندهاي مختلف وارد كشور شده است.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در اين سالها انواع و اقسام خودروهاي سدان، هاچ بك و شاسي بلند از كشورهاي مختلف وارد كشور شده است. نياز بازار به حدي بود كه بسياري از شركت هاي خودروساز تازه كار از كشور چين توانستند به اين بازار وارد شوند و براي خود سهم بازاري كسب كنند.

CS35؛ از قابلیت‌ها تا چشم‌انداز بازار (+عکس)

علاوه بر اين شركت هاي خودروساز ايران خودرو و سايپا نيز ضمن همكاري با شركت هاي خودروساز چيني، تعدادي از محصولات اين شركت ها را وارد كرده و حتي تصميم به ساخت داخل اين محصولات گرفته اند.

از ميان اين محصولات و در كلاس 1500 سي سي، خودرو cs35  از شركت چانگان توانسته در بين همكلاسانش خودنمايي كند و عملكرد بسیار خوبی را در سطوح شيب دار داراست.

CS35؛ از قابلیت‌ها تا چشم‌انداز بازار (+عکس)

علاوه بر اين برخورداري از گيربكس اتوماتيك 4 سرعته تيپ ترونيك، مصرف سوخت پايين و بهره گيري از سيستم هاي پيشرفته ESP ,TCS ,HBA اين خودرو را جز انتخاب هاي مشتريان قرار داده است.

هندلينگ قابل قبول اين خودرو به راننده اين امكان را مي دهد كه به راحتي رانندگي كند و از آن لذت كافي را ببرد.

CS35؛ از قابلیت‌ها تا چشم‌انداز بازار (+عکس)

علاوه بر اين ظاهر اين خودرو چشم نواز است و بر اساس نظر سنجي انجام شده در بين همكلاسان اين خودرو زيبايي بيروني و دروني آن يكي از دلايل اصلي استقبال مشتريان از اين خودرو بوده است و به‌ویژه رنگ قرمز آن مورد پسند قرار گرفته است.

حال بايد ديد كه آيا اين خودرو با توانمندي هاي خود مي تواند بازار شاسي بلندها را رونق بدهد و جایگاه خوبی در اين بازار بیاید.

برچسب ها: شاسی بلند ، خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مولوی
Iran, Islamic Republic of
05:15 - 1394/04/13
زیبایی آن فریببنده است ولی! کولراشون ایراد داره ، در توقفهای ترافیکی باد گرم میزنه، از نمایندگی کاری بر نیومد ، در توقف و حرکت گاز میخوره ولی خودرو راه نمیوفته و آزار دهنده است ، کاش موتورش توربو بود
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: