کد خبر: ۱۴۷۱۰۵
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
0
تحسین سازمان ملل بر نوآوری در خدمات عمومی 18 کشورپول‌نیوز - سازمان ملل متحد، جوایز نوآوری در خدمات عمومی را به 22 نهاد از 18 کشور جهان اهدا کرد.

به گزارش تارنمای اینترآکسیون، وابسته به شبکه تلویزیونی «تی وی 5» در فیلیپین، این جوایز در پایان همایش «خدمات عمومی برای دستیابی به اهداف پسا - 2015 در توسعه» در شهر مدلین کلمبیا اهدا شد. این همایش از 23 ژوئن (2 تیر) آغاز به کار کرده بود.

برندگان در حوزه گوناگون از خدمات اجتماعی برگزیده شده اند. این حوزه ها از نوآوری در دسترسی آسانتر به خدمات بهداشتی برای بارداری های پرخطر در تایلند تا خدمات اجتماعی به جمعیت های تهیدست و حاشیه نشین در اندونزی و خدمات برابری جنسیتی در اسپانیا و فرانسه را شامل می شود.

نوآوری در ارایه سرویس های بهداشتی در هند، ارایه انرژی خورشیدی به خانواده های تهیدست در کره جنوبی، نظارت و مدیریت اقامت های موقت برای آوارگان در ترکیه و خانه سازی در اتیوپی از دیگر نوآوری های تحسین شده در این همایش بود.

گسترش همکای های جهانی و منطقه ای با فرصت به مقام های دولتی و مدیران دست اندرکار برای تبادل تجربه های خوب، شعار این همایش بین المللی بوده است.

برآوردها از حضور حدود 800 نفر در این همایش حکایت دارد. وزیران، مقام های ارشد دولتی و نمایندگان نهادهای مدنی، دانشگاهی و بخش های خصوصی و نیز فرستادگانی از سازمان های منطقه ای، از جمله شرکت کنندگان در این همایش بوده است.

این همایش به همت اداره اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، دفتر بانوان ملل متحد و برنامه توسعه ملل متحد برگزار شد.

برندگان جوایز رتبه نخست جمهوری آذربایجان، اکوادور، استونی، هندوستان، کنیا، کره جنوبی، مکزیک، سنگاپور، اسپانیا، تایلند، ترکیه و امارات متحده عربی بودند.

همچنین موسساتی از کشورهای برزیل، اتیوپی، فرانسه، اندونزی، لتونی، فیلیپین و تایلند، جوایز رتبه دوم را به دست آوردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: