کد خبر: ۱۴۷۳۱۳
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
0
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: يارانه اي که از افراد ثروتمند حذف خواهد شد براي اشتغال و تامين بسته هاي امنيت غذايي افراد نيازمند هزينه مي شود.
اختصاص يارانه حذف شده ثروتمندان به اشتغال و امنيت غذايي نيازمندانپول‌نیوز- علي ربيعي در مراسم گل ريزاني که در شيرخوارگاه آمنه برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد:
در حال حاضر شاهد هستيم که بسياري از اقشار نيازمند با مشکلات عديده اي همچون اشتغال و حتي سوء تغذيه مواجه هستند.

وي افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته شده مقرر است آن بخش از يارانه هاي نقدي که قرار است در آينده قطع شود براي اشتغال و همچنين مبارزه با فقر غذايي اختصاص يابد.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به لزوم تغيير رويکرد سازمان بهزيستي در سال جاري خاطر نشان کرد: بايد از سمت بهزيستي دولت محور به سمت بهزيستي جوامع محور حرکت کنيم و اکنون شعار ما بهزيستي جامع محور است.
ربيعي ادامه داد: سال گذشته 700 ميلياد تومان کمک مردمي در سازمان بهزيستي جمع آوري شد و در نظر داريم با فراهم کردن شرايط مبالغ جمع آوري شده از سوي خود مردم براي امور خير هزينه شود.

وي با تاکيد بر اين که مفهوم مشارکت هاي اجتماعي بايد در جامعه ايران تغيير کند، اذعان کرد: اکنون تنها مفهوم مشارکت اجتماعي در کشور جمع آوري کمک هاي نقدي است اين در حالي بوده که مي توانيم از افراد توانمند همانند پزشکان، روانپزشکان، معلمان و ساير اقشار نيز کمک دريافت کنيم.

ربيعي با بيان اين مطلب که اکنون در کشور شاهد روش هاي جديدي از مصرف مواد مخدر هستيم، گفت: آسيب هاي اجتماعي در ايران رو به گسترش است و افراد از مصرف مواد مخدر سنتي به سمت استفاده از مواد مخدر صنعتي رو آورده اند.

منبع: موج

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: