April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۷۹۸۸
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
0
حمایت مالی این بانک از اولین مسابقات طراحی صنعتی ایران در راستای اجرای توافق با موسسه طراحان صنعتی ایرانیان صورت می گیرد که برگزاری اولین مسابقات ملی طراحی صنعتی (آیدیران) را با هدف تقویت مبانی فکری تولید ملی و اقتصاد مقاومتی به صورت جامع و درسطح ملی برگزار می‌‌ کند.
حمایت بانک انصار از مسابقات طراحی صنعتی ایرانپول‌نیوز- بانک انصار در راستای انجام تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به تحکیم مبانی اقتصاد مقاومتی، تشویق فعالان و دست اندرکاران صنعت کشور به گسترش روحیات تولیدی، رقابت برای خلاقیت و نوآوری و ترویج فرهنگ صنعت گرایی، حمایت مالی از اولین مسابقات طراحی صنعتی ایران را به عهده گرفت تا بازهم در ماه های نخست سالجاری، فعالیت های حمایتی خود از امور صنعتی و تولیدی را گسترش دهد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حمایت مالی این بانک از اولین مسابقات طراحی صنعتی ایران در راستای اجرای توافق با موسسه طراحان صنعتی ایرانیان صورت می گیرد که برگزاری اولین مسابقات ملی طراحی صنعتی (آیدیران) را با هدف تقویت مبانی فکری تولید ملی و اقتصاد مقاومتی به صورت جامع و درسطح ملی برگزار می‌‌ کند.

این گزارش می افزاید که در این مسابقات، طراحان صنعتی، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه در 12 گروه لوازم منزل، لوازم اداری، وسایل نقلیه، طراحی شهری، اثاث، مبلمان و دکوراسیون، روشنایی، ایمنی و امنیت، بهداشت و سلامت، ورزش، آموزش و سرگرمی، بسته بندی، طراحی پوشاک، ارتباطات و سیستم‌های تعاملی شرکت دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.

بنابر گزارش مذکور، این جشنواره در تاریخ 15 مهر 1394 برگزار خواهد شد و به گروه های برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

شایان ذکر است که برگزاری مسابقات صنعتی در جهان، ابزار مناسبی برای کشف ایده‌های نو و حمایت از طراحان جوان و معرفی آنها به صنعت کشورهاست تا بتوانند در فضایی رقابتی و برانگیزاننده، در بخش‌های مختلف مسابقه با خلق و ارایه ایده های سازنده به رونق اقتصادی و بهبود تولید کشورشان یاری رسانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: