کد خبر: ۱۴۸۰۸۸
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
0
گذاشتن سمعک برای کودکان کم سن و سال می‌تواند آزار دهنده باشد تا جایی که آنها حاضر به استفاده از آن نباشند؛ اما یک مادر انگلیسی با ابتکاری موفق شده پسربچه‌اش را راضی کند!
 پول‌نیوز- «سارا آیورمی» مادر کودکی است که به دلیل نارسایی‌های شنوایی باید از سمعک استفاده کند؛ اما این اتفاق خیلی برای این پسربچه خوشایند نبود. پس مادر این پسر۴ ساله دست به کار شد و با طراحی سمعک‌هایی جالب کاری کرد که نه تنها پسرش دیگر مشکلی با آن‌ها ندارد که با افتخار از آن‌ها استفاده می‌کند. طراحی این سمعک‌ها آنقدر جذاب است که دیگر همکلاسی‌ها به او حسادت هم می‌کنند!

سارا از شخصیت‌های کارتونی و عروسک‌های مورد علاقه بچه‌ها برایشان سمعک می‌سازد و برای بقیه کودکانی که حاضر به استفاده از سمعک نیستند، هم پیشنهادهای جالبی دارد. حالا با این ایده، او یک شرکت دارد و از آنجا برای تمام کودکان در سراسر جهان سمعک‌های عروسکی می‌فرستد!

منبع: مهر
برچسب ها: مادر ، ابتکار ، سمعک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: