پیام تبریک مونسان به مناسبت پایان موفقیت آمیز مذاکرات هسته ایپول‌نیوز- دکتر علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت پایان موفقیت آمیز مذاکرات هسته ای پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

در آستانه فرا رسيدن عيد سعيد فطر و درسايه لطف حضرت حق ، تلاش هاي مستمر تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان به ثمر نشست و شيريني اين موفقيت بزرگ در كام ملت قهرمان ايران اسلامي ماندگار شد.

مذاکرات ایران و ۱+۵ در لوزان سوئیس و وين ماراتن سخت و طاقت فرسايي بود كه به لطف خداوند و در سايه رهنمودها و حمايت هاي بيدريغ رهبر معظم انقلاب و دعاي خير هموطنان عزيز و به مدد تخصص و تبحر تيم مذاكره كننده در نهايت با موفقیت به پایان رسید. اين بزرگترين پيروزي ديپلماسي كشور عزيزمان در عرصه بين المللي است و بي شك نام ايران را براي هميشه به عنوان كشوري قدرتمند در خاطره جهانيان ثبت خواهد كرد چرا كه در عين تكريم ديدگاههاي مختلف سياسي ساير كشورهاي جهان براي دستيابي به حقوق خود ،صبر و پايداري پيشه كرد و در نهايت به موفقيت دست يافت.

ضمن عرض خدا قوت به تك تك اعضاي سخت كوش تيم هسته اي كشورمان كه در به بار نشستن اين تعامل عزت خواه از هيچ كوششي فروگذار نكردند ، اين پيروزي بزرگ را به مقام معظم رهبري و ملت سرافراز و غيرتمند ايران اسلامي تبريك عرض كرده و از خداوند منان مي خواهم نام ايران اسلامي همواره قرين عزت و سربلندي باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: