April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۸۷۹۳
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
0
پول‌نیوز- مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از احداث 10 بازار جدید تره بار در سال 94 خبر داد و گفت: نوسازی 10 بازار نیز برای این سال در دستور کار قرار دارد.

احمد صفوی در گفت‌وگویی با اشاره به احداث 14 بازار جدید در سال 93 افزود: عمده این میادین جدید تجهیز و بهره برداری شدند همچنین 10 بازار قدیمی تا انتهای سال 93 نوسازی شد.

وی درباره اجرای طرح تفکیک از مبداء در میادین میوه و تره بار شهر تهران نیز گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار به عنوان یکی از مجموعه‌های شهرداری تهران تفاهم نامه ای را با سازمان مدیریت پسماند به امضاء رساند که طی آن طرح تفکیک از مبداء پیگیری می شود. بر همین اساس مخازن لازم در میادین قرار داده شده و این موضوع درحال حاضر به طور کامل در میادین شهر تهران اجرایی شده است.

صفوی با اشاره به وجود 190 بازار تره بار در سطح شهر تهران ادامه داد: علاوه بر اجرای عملیاتی طرح تفکیک از مبداء در 190 میدان تره بار در بحث اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ترویج موضوع تفکیک از مبداء نیز گام های موثری را برداشته ایم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: