کد خبر: ۱۴۹۸۶۷
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
0
منصور حقیقت‌پور، نماینده مردم اردبیل و عضوكمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بانك صنعت و معدن از بانك‌های تأثیرگذار در عرصة تولید و اشتغال استان اردبیل است و این تأثیر در تأمین مالی پروژه‌های صنعتی استان گیلان كاملاً مشهود است.
تأکید نمایندگان مجلس بر نقش بانک صنعت و معدن در تولید و اشتغالپول‌نیوز- نمایندگان استان اردبیل افتتاح اخیر سه طرح صنعتی توسط معاون اول رئیس جمهور با تسهیلات بانك صنعت و معدن را حركت مهم در راستای تولید و اشتغال این استان دانستند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، منصور حقیقت‌پور، نماینده مردم اردبیل و عضوكمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بانك صنعت و معدن از بانك‌های تأثیرگذار در عرصة تولید و اشتغال استان اردبیل است و این تأثیر در تأمین مالی پروژه‌های صنعتی استان گیلان كاملاً مشهود است.

حقیقت‌پور با اشاره به افتتاح خط تولید مینی‌بوس شركت سبلان خودرو مایوان، واحد تولید MDF شركت آرتاپان و فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم‌نوش توسط معاون اول رئیس جمهوری در اردبیل تأكید كرد: افتتاح این سه طرح صنعتی نشان‌دهندة حمایت بانك صنعت و معدن از توسعة صنعتی استان است و امیدواریم این حمایت‌ها درآینده نیز ادامه یابد.

وی تأكیدكرد: حمایت از صنایع در استان‌های مختلف و ایجاد توازن در پرداخت تسهیلات سبب افزایش میزان اشتغال و بهبود سطح زندگی مردم مناطق مزبور، منجمله استان اردبیل خواهد بود.

نماینده اردبیل با بیان این كه بانك صنعت و معدن عملكرد خوبی در این استان داشته تصریح كرد: سرمایه‌گذاری در بخش صنایع كوچك برای اشتغال‌زایی بسیار مناسب است و سیاست‌های جدید بانك در جهت ایجاد معاونت صنایع كوچك و متوسط به منظور حمایت مالی و مشاوره‌ای از این صنایع قابل ستایش است.

پیرمؤذن نماینده دیگر اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ٣ طرح یاد شده، تعامل بانك صنعت و معدن با صنعتگران استان را مثبت توصیف كرده و بیان داشت: طی سال‌های اخیر بانك صنعت و معدن توانسته است گام‌های مثبتی برای رفع موانع موجود در مسیر توسعة صنعتی استان و حل مشكلات صنعتگران بردارد.

وی افزود: این بانك علیرغم سرمایه‌ای اندك و از طریق تدوین و اجرای راهبردهای نوین و بهره‌مندی از دانش فنی لازم طرح‌های بزرگ و زیربنائی كشور را تأمین مالی كرده و جایگاه مؤثر خود را در تحوّل صنعتی و اقتصاد كشور به اثبات رسانیده است.

پیرمؤذن تأكیدكرد: افزایش سرمایه بانك صنعت و معدن در مقایسه با بانك‌های توسعه‌ای منطقه و جهان بسیار ناچیز است و باید مورد توجه خاص برنامه‌ریزان اقتصادی كشور قرارگیرد.

افضلی‌فرد، یكی دیگر از نمایندگان اردبیل نیز بانك صنعت و معدن را بانكی با توان كارشناسی بالا كه نقش فعالی در ایجاد توسعة صنعتی و اقتصادی در مناطق مختلف كشور و بویژه نقاط محروم ایفا می‌كند توصیف كرده و افزایش سرمایة این بانك را ضروری دانست.

وی بیان داشت: بانك صنعت و معدن به عنوان بانك توسعه‌ای- تخصصی بخش صنعت و معدن كشور برای انجام خدمات توسعه‌ای خود در شرایط دوران پساتحریم باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است هفته گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور، خط تولید مینی‌بوس سبلان خودرو مایوان با استفاده از ٣٠٠ میلیارد ریال، واحد تولید MDF شركت آرتاپان با استفاده از ١١ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٣٠ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و واحد تولیدی فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم‌نوش با بهره‌مندی از ١٨ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ١١٣ میلیارد ریال تسهیلات ریالی بانك صنعت و معدن در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: