May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۰۰۸۱
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
0
با توجه به اهمیت مناسب‌سازی اماکن عمومی برای این قشر از جامعه و بر مبنای طرح موضوع مناسب‌سازی فضای بانکی برای جانبازان و معلولان در کانون بانک‌ها و مبحث مقررات ملی ساختمان، این امر در دستور کار این بانک قرار گرفت.
مناسب‌سازی شعب بانک شهر برای کم‌توانان جسمیپول‌نیوز- به منظور تسهیل در دسترسی جانبازان و افراد کم‌توان جسمی، شعب بانک شهر تا پایان سال مناسب‌سازی‌ می‌شوند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با توجه به اهمیت مناسب‌سازی اماکن عمومی برای این قشر از جامعه و بر مبنای طرح موضوع مناسب‌سازی فضای بانکی برای جانبازان و معلولان در کانون بانک‌ها و مبحث مقررات ملی ساختمان، این امر در دستور کار این بانک قرار گرفت.

بر این اساس به منظور مناسب‌سازی دسترسی‌ها، پله‌ها، آسانسورها برای همه اقشار کم‌توان جسمی، این قوانین در شعب تهران بانک شهر اجرایی و دستورالعمل مربوط به آن نیز تدوین شد.

به این منظور روند مناسب‌سازی از جمله همسطح‌سازی زمین با پیاده‌روی ورودی شعب، جک معلولان و ایجاد شیب(Ramp) ویژه معلولان در شعب بانک برای تسهیل در استفاده کم‌توانان جسمی در حال اجراست.

با توجه به این‌ که در این طرح، همه افراد کم‌توان جسمی مورد توجه قرار دارند، دستگاه خودپرداز (ATM) ویژه معلولان نیز در برخی شعب بانک شهر پیش‌بینی شده است.

مناسب‌سازی شعب بانک شهر برای اقشار کم‌توان جسمی با جدیت در حال انجام است که تا پایان سال همه شعب بانک شهر در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌سازی می‌شوند.
برچسب ها: بانک شهر ، جانبازان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: