کد خبر: ۱۵۰۳۲۶
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
0
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از فروش اقساطی رانا و محصولات خانواده ۲۰۶ توسط این شرکت خبر داد.
فروش اقساطی 206 و رانا توسط ایران خودروپول‌نیوز- مصطفی خان کرمی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با بهره گیری از روش های متنوع فروش در تلاش است تا پاسخ گوی نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان باشد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، خان کرمی افزود: این بار برای رسیدن به هدف تامین نیاز اقشار با درآمد کمتر، طرح «فروش فوری اقساطی» خانواده  206 و رانا  با پیش پرداخت 50 درصد از قیمت خودرو و موعد تحویل 20 روزه را ارائه کرده ایم.

مصطفی خان کرمی گفت: در این طرح، مابه التفاوت مبلغ خودرو به صورت اقساط و در چهار یا شش فقره چک از مشتری دریافت خواهد شد. ضمنا مراحل انجام کار از قبیل پیش ثبت نام، اعتبار سنجی و  واریزها از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، ثبت نام طرح مذکور در تمام نمایندگی ها در حال انجام است و هموطنان می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح، به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب ها: خودرو ، ایران خودرو ، رانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: