May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۰۴۸۹
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
0
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به توافقات هسته ای گفت: بزودی تحولی عظیم در سرمایه گذاری را شاهد خواهیم بود.
نخستین یادواره شهدای بیمه ایران برگزار شدپول‌نیوز- رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با مثبت ارزیابی کردن توافقات هسته ای بین ایران و کشورهای 1+5گفت: بزودی تحولی عظیم درسرمایه گذاری خارجی را درکشور شاهد خواهیم بود و اتفاقات خوبی در این ارتباط خواهد افتاد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمود امراللهی در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای بیمه ایران با اشاره به برداشته شدن تحریم ها پس از توافقات هسته ای، افزود: با رفع تحریم ها فضای جدیدی برای ایران در عرصه بین المللی گشوده خواهد شد و ما دوران تازه ای را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون سرمایه گذاران خارجی به منظور سرمایه گذاری در حوزه های مختلف آماده ورود به ایران هستند و باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران پیش بینی کرد: به طور حتم با ورود سرمایه گذاران خارجی در عرصه های اقتصادی کشور به ویژه درصنعت بیمه تحول چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

امراللهی با بیان اینکه به طور یقین با حفظ ارزش های اسلامی، عزم و اراده ملی،فرهنگ بسیجی و شهادت گونه به استقبال این شرایط جدید خواهیم رفت، تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم خدمت گذار خوبی درعرصه بیمه گری باشیم باید شرایط فرصت ها و تهدیدات را به خوبی شناسایی کنیم تا بتوانیم از این تحولات سربلند بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در فضا و در دنیای رقابتی بسر می بردیم، ادامه داد: برای باقی ماندن در این فضا ابتدا باید با ابزار مناسب خود را تجهیزه کرده وسپس با استفاده از تکنولوژی به روز شویم تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به عقد بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور بین این مجموعه و بنیاد شهید، تصریح کرد: افتخار داریم بزرگترین قرارداد صنعت بیمه کشور را با خانواده ی شهدا و ایثارگران منعقد کرده و معتقدیم این یک توفیق بزرگ الهی است که نصیب ما شده است.

امراللهی ادامه داد: مشکلات زیادی برای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران در پیش رو داریم که امیدواریم بتوانیم با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه ها این مشکلات را کاهش و به حداقل برسانیم.

وی در همین ارتباط ازهمکاران خود خواست: با جدیت بیشتری امور بیمه ای خانواده شهدا را پی گیری کنند و درارائه خدمات و سرویس های بیمه ای به آنان از قالب زمان و مکان خارج و با روحیه زمان جنگ کار کنند.

 وی درخاتمه با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای بیمه ایران اظهارداشت: ما دراینجا جمع شده ایم تا تجدید میثاق دوباره با شهدا و ایثارگران و جانبازان داشته باشیم وامیدوارم بتوانیم به گونه ای خدمت رسانی کنیم که شرمنده شهدا و خانواده شان نشویم.

 نخستین یادواره شهدای بیمه ایران امروز (پنجشنبه) ساعت 10 صبح درسالن مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه واقع دربزرگراه نیایش،بعد از تقاطع شهید ستاری،خیابان شقایق،کوچه دهم،نبش بنفشه برگزار شد.

در این یادواره باشکوه از پدران، برادران، خواهران و فرزندان شهدای همکار با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهورو رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: