May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۰۶۳۱
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
0
پول‌نیوز- رئیس راه و شهرسازی شوش درباره پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان گفت: تاکنون يك هزار و ۸۴۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده اما هنوز عملیات روبنایی آن تکمیل نشده است.

احمد ناصر در گفتگویی اظهار كرد: از دو هزار و ۹۸۵ واحد مسکن مهر شهرستان شوش تعداد دو هزار و ۶۴۰ واحد در مرحله سفت کاری است و تعداد دو هزار واحد موفق به اخذ پایان کار شده است.

ناصر اضافه کرد: تعداد يك هزار و ۵۹۰ عضو دفترچه قسط دریافت کرده‌ و تعداد يك هزار و ۸۴۰ واحد به اعضا واگذار شده است.

وی ضعف مدیریتی مدیران عامل تعاونی ها و ناتوانی مالی اعضا را مهم ترین موانع اجرای عملیات روبنایی عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌هایی مانند فاضلاب، آسفالت معابر، جدول و  پیاده رو به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون تکمیل نشده است.

رئیس راه و شهرسازی شوش تصريح كرد: در همین باره اداره کل راه و شهرسازی استان با انعقاد تفاهمنامه با شهرداری شوش که مراحل نهایی آن در حال انجام است، مقرر کرد‌‌‌ به میزان هزینه عملیات اجرایی آسفالت و جدول کاری و پیاده رو سازی توسط شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی قیر تهیه کرده و تحویل شهرداری شوش  بدهد.

ناصر به تعهدات اداره راه و شهرسازی شوش اشاره و بيان كرد: از جمله تعهدات اداره راه و شهرسازی شوش می‌توان به ساخت دو مسجد در محوطه های ۶ و هفت اشاره کرد که البته این دو مسجد به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل سازمان اوقاف شده  است.

وی ادامه داد: همچنین احداث دو بازارچه محله ای از تعهدات این اداره بوده که با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوش در پایان در ارتباط با خدمات رسانی در این شهرستان گفت: همه انشعابات گاز، آب و برق تعاونی هایی که درخواست انشعاب داده اند انجام گرفته است.
منبع: مهر
برچسب ها: مسکن مهر ، شوش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: