کد خبر: ۱۵۰۷۵۶
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
0
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 20 درصدی مستمری‌ معلولانی که در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند از مهرماه سال جاری ، خبر داد .
پول‌نیوز- انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در حاشیه نخستین نشست علمی و تخصصی مشاورین امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور،افزود: براساس برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده و با اختصاص اعتبارات لازم قرار است مستمری معلولانی که در مراکز شبانه‌روزی و روزانه بهزیستی نگهداری می‌شوند، افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مراکز شبانه‌روزی به یک فرد معلول 480 هزار تومان به عنوان مستمری و یارانه پرداخت می شود ، گفت: همچنین به معلولانی نیز که در مراکز روزانه نگهداری می شوند 260 هزار تومان پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه افزایش مستمری معلولان نگهداری شده در مراکز از مهرماه اجرایی می شود،تاکید کرد: افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش در اختیار دولت و مجلس است که در برنامه ششم توسعه پیگیری می شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: