May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۰۱۵
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
0
دکتر صباغی در این جلسه ضمن ارزیابی و بررسی عملکرد شعب این استان‌ها و ارائه نکات و توصیه‌‌های لازم بر رعایت انضباط پولی و بانکی، نظارت بر کار دفاترخدمات بانکی و برخورد با متخلفان تأکید کرد و خواستار اجرائی شدن نرم‌افزار جدید سیمیا برای دفاتر و برگزاری جلسه‌های کارشناسی در این خصوص شد.
پول‌نیوز- جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب پست بانک استان‌های مازندران، هرمزگان و خوزستان با حضور دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، برخی از مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی، مدیران و رؤسای شعب و دفاتر منتخب استان‌های مذکور، امروز سیزدهم مردادماه سال‌جاری در سالن کنفرانس ساختمان مطهری برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر صباغی در این جلسه ضمن ارزیابی و بررسی عملکرد شعب این استان‌ها و ارائه نکات و توصیه‌‌های لازم بر رعایت انضباط پولی و بانکی، نظارت بر کار دفاترخدمات بانکی و برخورد با متخلفان تأکید کرد و خواستار اجرائی شدن نرم‌افزار جدید سیمیا برای دفاتر و برگزاری جلسه‌های کارشناسی در این خصوص شد.

همچنین هریک از مدیران استان‌ها و رؤسای منتخب شعب و دفاتر با تشریح عملکرد مجموعه‌های خود، دیدگا‌ه‌ها و پیشنهادهای لازم را جهت تسریع در امور و تحقق اهداف و برنامه‌های بانک مطرح نمودند و سپس هریک از مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی مربوطه، توضیحات لازم را ارائه کردند.

گفتنی است: در پایان این جلسه از عباس استواری مدیرشعب استان خوزستان به جهت مطلوب بودن شاخص درآمد به هزینه در زمان تصدی مدیریت شعب استان زنجان، رئیس و کارکنان شعب بندر ماهشهر و جزیره کیش با اعطای هدیه و لوح سپاس تقدیر به‌عمل آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: