April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۱۶۵
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
0
با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشن و پس از دسته بندی آثار جلسات داوری دوسالانه آلبوم برتر از نیمه دوم مردادماه آغاز می شود.
پول‌نیوز- داوری دوسالانه آلبوم برتر با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشن خانه موسیقی از نیمه مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی پول‌نیوز، با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشن و پس از دسته بندی آثار جلسات داوری دوسالانه آلبوم برتر از نیمه دوم مردادماه آغاز می شود.

بخش رقابتی جشن خانه موسیقی امسال به دوسالانه آلبوم برتر اختصاص دارد و در دو شاخه " موسیقی سنتی" و  "موسیقی كلاسیك ـ اركسترال" برگزار می‌گردد.

برابر اعلام دبیرخانه بیش از 150 اثر به دبیرخانه جشن توسط هنرمندان و ناشرین ارسال شده که پس از تفکیک و دسته‌بندی جلسات داوری آغاز و برگزیدگان در مراسم سالیانه جشن خانه موسیقی معرفی خواهند شد.

بخش رقابتی جشن خانه موسیقی سال گذشته به کتاب برتر موسیقی اختصاص داشت که برگزیدگان در سه بخش پژوهشی، ترجمه و آموزشی در مراسم اختتامیه جشن در عمارت مسعودیه معرفی شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: