کد خبر: ۱۵۱۴۳۴
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
0
هیئت اقتصادی ویتنام و رئیس اتاق بازرگانی آستراخان برای بررسی و تبادل نظر اقتصادی و تجاری به مازندران سفر می کنند.
هیئت اقتصادی ویتنام و آستراخان به مازندران سفر می کنندپول‌نیوز- رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آستراخان روز دوشنبه به مازندران سفر می کند و با استاندار و فعالان اقتصادی استان در استانداری نشست برگزار خواهد کرد.

همچنین هيئت اقتصادی ويتنام نیز برای بازديد از ظرفيت ها و توانمندی های مازندران از روز دوشنبه به استان سفر می کند و بازديد از اماكن گردشگری ساري از جمله مسجد فرح آباد و موزه كلبادی از برنامه های روز اول حضور اين هيئت در مازندران است.

در دومين روز حضور اين هيئت نشست مشترك با مديران كل جهاد كشاورزی، شيلات، ميراث فرهنگی، صنعت، معدن وتجارت و اقتصاد و دارايی در محل جهاد كشاورزی مازندران برگزار می شود و در ادامه هيئت ويتنامی از مجتمع بزرگ كشتارگاههای مرغ پرستو بازديد می کنند و نشستی با رئيس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی ساري خواهند داشت.

احمد مظفری دبير شوراي اطلاع رسانی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، ملاقات با ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران، بازديد از منطقه ويژه اقتصادی بندراميرآباد و امضاء يادداشت تفاهم نامه همكاری را از جمله برنامه های آخرين روز حضور اين هيئت در مازندران اعلام كرد و گفت: اين هيئت را سفير ويتنام در جمهوری اسلامی ايران همراهی خواهد كرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: