کد خبر: ۱۵۱۶۷۶
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
0
مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص راه اندازی بیمه بانک حکمت ایرانیان نیز خاطر نشان ساخت: ما در صدد هستیم تا بزودی با گذراندن مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه بانک حکمت ایرانیان را نیز راه اندازی کنیم.
بانک حکمت به دنبال ورود به بازارهای جهانیپول‌نیوز- نشست خبری مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان با عنوان "پسا تحریم و فرصت های پیش رو در نظام بانکی " همزمان با روز خبرنگار با حضور مدیران ارشد این بانک و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر عسکرزاده در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح و درست در جامعه اظهار داشت: جا دارد از  زحمات همگی شما عزیزان که در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نقشی تعیین کننده را در جامعه بر عهده دارید، به نوبه خود تشکر و قدردانی داشته باشم. امروزه بسیاری از موانع و مشکلات در جامعه به دلیل عدم آگاهی افراد نسبت به موضوعات پیرامون خود بوجود می آید، بنابراین خبرنگاران در جهت رفع این ناآگاهی در سطح جامعه نقش بسیار تاثیر گذاری را ایفا می کنند. تفکر و بینش خبرنگار هیچ  گاه نباید تحت تاثیر نیروهای داخلی و خارجی قرار گیرد تا بتواند به رسالت اصلی خود که همان تزکیه و شفاف سازی امور است، عمل کند.

رعایت اصل امانت داری و صداقت در خدمت به مردم

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان افزود: خدا را شاکریم که توفیق خدمت صادقانه به مردم را نصیب همه ما کرده است. این بانک با سرلوحه قرار دادن بانکداری اخلاقی و تمسک به بانکداری اسلامی پا به عرصه اقتصادی کشور نهاده است. بانک حکمت ایرانیان به عنوان بانکی خدمتی و نه قدرتی با رعایت دو اصل امانت داری و صداقت همواره خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه را در راس تمامی فعالیت های خود قرار داده است تا بتواند تحول آفرین باشد و در پیشرفت و ارتقای  سیستم اقتصادی و بانکی کشور نقش به سزایی را ایفا کند. در حال حاضر مشتریان و از همه مهمتر اعتماد آنان به مجموعه بانک ، بالاترین سرمایه برای ماست و بانک حکمت ایرانیان با تکیه بر چنین مطاع ارزشمند و گران بهایی  به جامعه خدمت می کند، چرا که اعتماد مردم به سادگی حاصل نخواهد شد.

دکتر عسکر زاده در ادامه خاطر نشان کرد: درحالیکه  بانک حکمت ایرانیان در مقایسه با بانکهای دیگر قدمت چندانی ندارد، اما در همین مدت کوتاه نیز با وجود تحریم ها توانسته است سامانه های اصلی و زیر ساخت های خود را در تمامی حوزه ها به خصوص بانکداری الکترونیکی تکمیل و به روز کند تا بهترین خدمات نوین بانکی را به مشتریان خود عرضه کند.

گسترش تعاملات در سطح بین المللی در پسا تحریم  

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در راستای فعالیت های بانک حکمت ایرانیان در عرصه بین المللی نیز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات بانک حکمت ایرانیان در گسترش روابط و تعاملات بین المللی خود با سایر بانک های خارجی اخذ مجوز سوئیفت بود، آن هم دربرهه ای که نظام بانکی کشور در سایه تحریم ها ، امکان  برقراری ارتباط در سطح بین المللی را نداشت و بانک حکمت ایرانیان این موفقیت را بدست آورد و این یک موفقیت برای نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران بود. خوشبختانه ما از طریق سوئیفت توانستیم در مدت زمان کوتاهی با بانک هایی در ترکیه، هندوستان و چین روابط کارگزاری خود را ایجاد کنیم و برقراری روابط با سایر کشورها نیز در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: البته در پسا تحریم همانطور که دولتمردان کشور نیز توصیه کرده اند ، باید از شتابزدگی پرهیز کنیم و با درایت و آگاهی کامل از شرایط منطقه و جهان اقدام به برنامه ریزی در راستای توسعه روابط خود با سایر کشور های جهان باشیم. به یاری خداوند متعال در شرایط پساتحریم، با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در حوزه های بانکداری بین المللی، فاینانس، اعتبار اسنادی و ضمانت نامه تا پایان امسال شاهد اتفاقات خوبی در بانک حکمت ایرانیان خواهیم بود .

مزیت رقابتی بانک حکمت ایرانیان نسبت به سایر بانک ها

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از صحبت های خود اعتبارسنجی و رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی را از جمله مزایای رقابتی بانک حکمت ایرانیان دانست و در خصوص مطالبات معوق این بانک تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحث روز در نظام بانکی کشور ، سلامت بانکی است و یکی از مهمترین شاخصه های سلامت بانکی مطالبات معوق است که در بسیاری از بانک ها همین شاخصه تبدیل به یک آفت بزرگ شده است. همین جا با خرسندی اعلام می کنم که معوقات بانک حکمت ایرانیان در طی این مدت چیزی در حدود 2 درصد و پائین تر از میانگین مطالبات معوق در شبکه بانکی  است که آمار بسیار خوشحال کننده ای است. رعایت اصول اعتبار سنجی صحیح در رابطه با اعطای تسهیلات به مشتریان از جمله دلایل کاهش معوقات در این بانک می باشد.

افتتاح صرافی بانک حکمت ایرانیان

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از راه اندازی صرافی بانک حکمت ایرانیان در آینده نزدیک خبر داد: خوشبختانه با تلاش کارکنان بانک حکمت ایرانیان بزودی اولین شعبه صرافی بانک حکمت ایرانیان در راستای توسعه فعالیت های ارزی بانک در خیابان میرداماد افتتاح خواهد شد، تا از این طریق نیز سبد خدمات ارزی خود به مشتریان را در جهت رفاه حال ایشان کامل کنیم که انشاءا ...  بتوانیم سهم بسیار خوبی از بازار را به خود اختصاص دهیم.

بیمه بانک حکمت ایرانیان در راه است

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص راه اندازی بیمه بانک حکمت ایرانیان نیز خاطر نشان ساخت: ما در صدد هستیم تا بزودی با گذراندن مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه بانک حکمت ایرانیان را نیز راه اندازی کنیم.

دورخیز بلند بانک حکمت ایرانیان برای ایجاد تحول در تجارت الکترونیکی

دکتر عسکر زاده با  اشاره به ضعف اطلاعات پایه در حوزه کسب و کار کشور، راه اندازی سامانه کسب و کار مجازی بانک حکمت ایرانیان را تحولی عظیم در این عرصه دانست و اظهار داشت: ما در بانک حکمت ایرانیان در صدد طراحی و راه اندازی سامانه کسب و کار مجازی هستیم ودر این سامانه سعی شده تا روابط بین تولید کنندگان، واردکنندگان، نمایندگی ها، مشتریان و فروشندگان اصلاح شود. امیدواریم در سه ماهه پایانی سال شاهد رونمایی سامانه کسب و کار مجازی بانک حکمت ایرانیان در این عرصه باشیم که از این طریق تحول بزرگی در عرصه تجارت الکترونیکی ایجاد خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: